Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitepub!!
-
Kitepub!!
Publicerad av pjoter på 6 september, 2006 vid 14:46På lördag blir det kitepub på Glorias.
Vare sig de blir tävling eller ej så skulle det ju va trevligt att sätta sig på glorias å häva guiness på lör.
Stellan har bokat från 1900.
melker svarade 18 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
jo det klart det är helt okej!! Bordet bredvid ska va bokat av Hillarp, tror de va nån årsstämma för fanatiska fågelskådare så om det passar dig bättre är dert säkert bara att byta soffa. Vad jag förstått så ska årets möte handla om dom nya 3 prismas-kikarna och hur Ove använt sig av en sån för att följa tvärpipparens liv.
-
Då det blir för dåligt med vind för tävling körs vanlig pubkväll nu på lör 9/9. Plocka med filmer å sånt så ses vi på glorias vid 19 tiden.
karta
http://kartor.eniro.se/query?what=map&mapcomp=60949984;;Glorias%20Lounge;Stortorget%20;31;;21143;MALM%D6;040;23%2009%2030;;;1323281;6167574;1;0&click_id=GulaSidorna_ToMap&ax= -
Usch e det filmer o sånt oxå ja då e det väl ingen ide alls att jag kommer.
-
Jag kommer lite senare, men vi har ju bokade soffor och de e bara att ge dom en film å säga till å sätta på så fixar dom de. Ses där!!!
-
hahahha bra killar som bokar o sen inte komer dit eller kommer senare hahha vilka bra värdar.
Vi sitter o lurar på att kokmma men vet i faan nu alltså……
Logga in för att svara.