Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kites,Brädor o tillbehör…………….

• gh0st

Medlem
    17 maj, 2008 vid 20:49

Känns som det snart är dags för en av ”Mike’s berömda kite-auktioner”.

• neven

Medlem
    18 maj, 2008 vid 10:36

Haha, jag har för mig vi bjöd mot varandra sist det var MikeTK auktion. Mmm, det var fina kites 🙂

MiteTK: Jag är ute efter en bräda. Vad har du?

• gh0st

Medlem
    18 maj, 2008 vid 14:16

Jo, jag är rätt säker på att det var vi som bjöd över varandra =) Men det var innan vi kände varandra. Nu hade jag aldrig låtit dig vinna! 😉

• skotten

Medlem
    18 maj, 2008 vid 15:58

he has a whole bunch of takeoff stuff, and I know he has a sweet ass balance board for sale… prices are like from 4000 to 6500

• gh0st

Medlem
    18 maj, 2008 vid 17:25

Balancebrädan verkar riiiiktigt sweet.

• skotten

Medlem
    19 maj, 2008 vid 12:30

yeah it is actually they make em in the same factory as nobile… looks like they kinna ripped off the burton logo though… I know that it won mike a competition, cant say which one though, look at photos on his homepage.

http://www.mikeblomvall.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA