Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesele glömd i stora höga…

• Kitesele glömd i stora höga…

Publicerad av honk på 14 augusti, 2004 vid 19:51

.. Jag har den hemma hos mig (bor på avenyn), återfås mot beskrivning… kommer åka söderut till åsa eller varberg imorgon bitti så ifall ägaren vill ha tillbaka den får dom åka dit ner eller komma och hämta den ikväll eller imorgon morgon.

mitt mob-nummer är 0703-977271.. om jag inte svarar så lämna ett meddelande så ringer jag upp..

/henrik

honk svarade 20 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • honk

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 20:02

Det verkar som ägaren visste vilket forum som är det enda rätta smile.gif…. tog nog fem minuter från att jag satte upp den här posten tills du ringde.

Den stackars selen har hittat tillbaka till sin ägare och kommer nog få några timmar på vattnet imorgon smile.gif

• Anonym

Gäst
    14 augusti, 2004 vid 20:41

Your’re the man! Det hade bara fattats att selen också försvann efter linbrott och punkterad bräda…

/Fredrik

• walle

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 20:59

känns lite vanskligt att du bara lämnade mobilnummer, tänk om du skulle göra något så klantigt som ex ha mobilen i fickan när du surfar wink.gif
    fast det e klart det skulle aldrig du göra ju grin.gif

• honk

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 21:57

Hehe… där fick du mig smile.gif

(När jag var på gotland och surfade med walle och några till så glömde jag mobilen i bakfickan på boardshortsen… efter tre timmars surfing märkte jag detta smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesele glömd i stora höga…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.