Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesemester i sommar – tips?

• curry

Medlem
    13 april, 2005 vid 20:04

Paros grekland! varmt, blåsigt..och inte så jättedyrt…

PKRA har ju lagt en deltävling på Paros…varmt + blåsigt.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 april, 2005 vid 18:42

Vi kanske syns där i sommar, skall dit igen, var där förra sommaren under fotbolls em. Sov i en svart saab 900 turbo i 9 veckor. Bästa sommaren mit liv.
    Se till att åka till den officiella kite beachen i Lissabon området: Praia da Nova vaga på costa da caparica.

MVH / Martin

• bert

Medlem
    14 april, 2005 vid 19:17

Gött, portugal är grymt, har gjort likadant fast med 745:a
    När ska du ner åker nog ner i början av juni om jag får ledigt. Träffade du jonas där nere förra året.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 april, 2005 vid 09:27

Jag åker nog ner så fort skolan slutar, 11 juni tror jag, (jobbar som lärare).
    Träffade Jonas några gånger men så drog han ner till algarve med tjejens familj i 3v.

Hur åker du ner bil eller flyg?

Vi kanske syns / Martin cool.gif

• bert

Medlem
    16 april, 2005 vid 08:59

Jag tar flyg, ska tyvärr bara vara nere i 2 veckor. Tänkte jag skulle bo halva tiden i ericeira för att få lite vågor och sen resten i cascais. Snacka med jonas igår, han skulle maila dig. han flyttar ner nästa vacka.
    /Christofer

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA