Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteskiing historia

• Kiteskiing historia

Publicerad av anonym-anvandare på 1 februari, 2005 vid 21:49

Har tidigare fått stor hjälp av forumet i min jakt på fakta om kitesurfing, och nu har turen kommit till kiteskiing wink.gif

Håller på med ett projektarbete, och behöver fakta om hur och vart kiteskiing uppkom osv. Så ös på med länkar och böcker ni har som jag hjälpa mig!

Tackar på förhand
    erik

ylva svarade 20 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    2 februari, 2005 vid 11:28

• anonym-anvandare

Medlem
    4 februari, 2005 vid 14:03

upp igen

• rambo_johnson

Medlem
    4 februari, 2005 vid 14:36

ner

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2005 vid 12:21

någon som har lite fakta till mig?

• nic

Medlem
    16 februari, 2005 vid 12:37

Hm, du kanske hittar mer on du söker efter ”snowkiting”.

nic

• dedde

Medlem
    16 februari, 2005 vid 14:43

ett het tips är ju att hitta på annars….det funkar alltid! sen kan du skriva att gjort lite intervjuer och så i källförtekningen..

• ylva

Medlem
    17 februari, 2005 vid 09:20

Du är nog på fel forum. Inte många här som sysslar mycket med kiteskidåkning. Ta en titt på http://www.kite.no och snökiteforumet på [url=”http://www.kiteforum.com.”]www.kiteforum.com.[/url]

Jag har för mig att jag har sett en del fakta på nätet, men har inga länkar att bidra med. En sökning på skidsegel kan nog ge en del. Det har polarfararna använt sedan tidigt 1900-tal.

/Ylva

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA