Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitespots omkring Uppsala???

• Kitespots omkring Uppsala???

Publicerad av anonym-anvandare på 18 augusti, 2002 vid 20:06

Halloj alla glada kitare!
    Finns här nån som håller till nånstans runt Uppsala och kitar? Eller vet du var det finns lämpliga spots?
    Ut med språket!
    Jag är bortskämd västkustbo som flyttar till Uppsala och har tänkt plocka med kiteprylarna om det är lönt…

Mvh
    Bjarne
    [email protected]

anonym-anvandare svarade 23 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    18 augusti, 2002 vid 22:20

He he, med dig inräknat så är vi väl 5 pers i Uppsala som försöker kite’a här. smile.gif
    Det finns ett par spots, jag vet iaf en riktigt bra spot som jag kan visa dig efter nästa helg. Just nu är jag nere i Fiskebäckskil och väntar på att det ska börja blåsa (vilket jag gjort precis hela sommaren på diverse olika platser frown.gif ). Maila mig på [email protected] så slipper vi lasta ner forumet allt för mycket. Gå gärna med i Stockholms-listan också, vi är ju iaf ett par från Uppsala med där.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA