Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › KiteSUPing ;-) Nya superlättvindsbrädan är här!
-
KiteSUPing ;-) Nya superlättvindsbrädan är här!
mackan svarade 16 år, 10 månader sedan 16 Medlemmar · 24 Svar
-
typ som den hära… http://youtube.com/watch?v=4rZhmogGdYY
…finns fresten att hämta nånstans guppandes på nydalasjön i Umeå
-
hengo;481614 wrote:kan man inte bara ta en gammal 4meters vindsurfingbräda ala 80tal och ta bort allt lull lull ovanpå?? Dom kan man ju i princip få gratis
idiotförklara inte puttekol mer nu bara 😀 hehääää
-
hahah, menade inte att du skulle vindsurfa.. bara att om man var fattig och verkligen ville så skulel man kanske kunna köra på en gammal pråm, avskalad från stroppar och rehjält inwaxad såklart dårå..
-
@hengo 481958 wrote:
hahah, menade inte att du skulle vindsurfa.. bara att om man var fattig och verkligen ville så skulel man kanske kunna köra på en gammal pråm, avskalad från stroppar och rehjält inwaxad såklart dårå..
Jo jag var helt med på det! Funderat i dom banorna själv.
Kan inte låta Jonaish härja fritt med sina tolkningar bara! 😉
-
Vafan Hengo, det där skulle du aldrig tagit upp, nu lär jag inte få ha min 6´8 ifred någemera… Så här såg det ut i Rågelund idag.
-
@sourra 481532 wrote:
Låter jäkligt sweet. Har du testat köra nåt mindre i samma vindar på de brädorna? Det borde funka fint.
Nej, har ju 7,5 också och återkommer med rapport vid tillfälle. Borde va hur bra som helst. Ända jobbiga är att ta med de stora brädorna i/på bilen.
Logga in för att svara.