Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Kitesurfing i Bohuslän?

• Kitesurfing i Bohuslän?

Publicerad av ollep på 28 juli, 2008 vid 16:32

Hallu!

Jag har läst igenom två trådar om windsurfing i Bohuslän men inte hittat någon info om ett ställe som är vänligt för kitesurfing (kanske för att det inte finns något men jag vill iaf försöka). Är helt övertygad om att jag kommer forsätta med kitesurfing efter min kurs om ett par dagar så därför har jag redan börjat kika efter ställen som skulle kunna fungera för en nybörjare. Jag kommer att jobba i Tanums kommun ett par månader framöver och det hade varit härligt att slippa åka söder ut varje gång man vill öva lite basics. Med andra ord räcker det med plattwatten och ett smidigt ställe att starta och ”landa” på. Vid och i närheten av Bovallstrand finns Bottnefjorden och Åbyfjorden som skulle kunna fungera tror jag. Är det någon som har provat?

Skulle vara kanon om det finns någon som vet (vill dela med sig) ifall det finns en kitevänlig plats i Tanums eller Sotenäs kommun!

jat svarade 16 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • jat

Medlem
    1 augusti, 2008 vid 18:00

posta i kitesurf delen så har nog flera fina tips, har tyvärr inga egna tips

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Kitesurfing i Bohuslän?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.