Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitesurfing=brudmagnet ??
-
Kitesurfing=brudmagnet ??
Publicerad av anonym-anvandare på 8 juni, 2005 vid 14:27Tjena, funderar på att börja med kitesurfing pga jag hört att brudarna verkligen flockas kring en då? Stämmer detta?
Var nere i spanien nu och då kan jag säga att detta stämde väl in, för det är väl få tjejer som utövar denna sport, så de blir väl impade som fan, el?sj0gren svarade 19 år, 11 månader sedan 18 Medlemmar · 32 Svar -
32 Svar
-
Näfan… det är bara blottare och smygfikusar som håller. Varför tror du annars att alla bra kitespots ligger intill nakenbad.
Nädu glöm kitesurf och satsa på Spraydate istället. -
HAHAHAHA!!!!!!!!!!
Skaffa dig en rik farsa istället, det funkar även untan vind
-
Jo, tjejer brukar gilla till personer som går ut i tokigsexiga våtdräkter i full storm och det är cirka 5 grader i vattnet för att flyga runt med nån färgglad plastbit
-
Skojade bara, det är klart du skall börja med kite!! Det kommer se ut så här varenda gång du kommer iland…
-
extra imponerade blir de om du har shorts utanpå våtdräkten för då ser du tysk ut o alla tjejer gillar tyskar…
-
Personligen brukar jag känna mig ganska het när man står och byter om på stranden i bitande vind, 2 cm frusen snopp med sand bakom förhuden, lite lätt skakig med rödsprängda ögon pga alla jävla vurpor. Ja menar, vilken höna skulle inte tända på en då??
-
Du
som skrev det måste ju vara över 35 bast eller kommer du från skåne????Saå e det så jävla fegt att vara anonym åxo. -
Svar till:
Du
som skrev det måste ju vara över 35 bast eller kommer du från skåne????Saå e det så jävla fegt att vara anonym åxo.[/ QUOTE ]
trodde inte det var möjligt men jag hade fel
-
Att hitta en kvinna som har tålamodet att låta dig kitesurfa på fredag kvällar fram till 2100, bränna multum med stålar på löjliga prylar som är värdelöst efter 2 år, hänga möglig våtdräkter i duschen, strö sand överallt, skita ner bilen och har kitelinor och kitebrädbygga överallt, äker till blåsiga ökenhålor med på 2 veckors kitesurf semester, och sedan inte ge dig det minsta kommenterar som ge dig dåliga samvete..det är inte lätt. Men jag har hittat en, 24 år sedan….
GOOD LUCK DUDE!
Håll dig till BMW polering om du vill hitta brudar.
TW och Annika
-
haha e du sån där löjlig person som kollar upp ipnr?? o vad har det med skåne att göra? det är där babyxorna är mest frekventa o närheten till tyskland e påtaglig!
-
Kaita för att det är kul, inte för att man tyker att det är coolt eller att du blir en jävla brudmagnet, suck….
-
Svar till:
Kaita för att det är kul, inte för att man tyker att det är coolt eller att du blir en jävla brudmagnet, suck….
[/ QUOTE ]
Helt rätt!!!
Anonym, har inte kollat ipt, men nu när du säger det så
-
Kanske att du blir uppraggad av en tjej som vill lära sig kitesurfa, men sen utnyttjar hon dig och drar innan du hunnit ”få ut något” av de hela. Hahaha
Om du inte är sjukt snygg och trevlig i övrigt, men då blir det bara dyrt eftersom hon ska använda din utrustning tills hon får råd med egen (= så biten av det att hon kan ge upp all shopping för att få köpa kiteprylar… tjejer gillar att shoppa)
Lycka till -
Tror nog att i längden förlorar man nog på att kitesurfa.
Tjejen undrar redan (har träffats i 3 månader) när sesången tar slut och då står man som ett frågetäcken och svarar när det blir minus eller jag menar mycket minus.
Logga in för att svara.