Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitesurfing=brudmagnet ??
-
Behövs kanske inte sägas men…
LÅS IN PRYLARNA NU!!!!!!!!!!!!!
Gärna i ett brandsäkert förvaringsutrymme på okänd ort.
Säg sen att du slutat med ”tramset”.
Skaffa sedan ett alibi, typ….hmm?…fågelskådning.
Då tröttnar hon fort och gör slut.
Så behöver du inte oroa dig för att ta det steget./E
-
Svar till:
Kanske att du blir uppraggad av en tjej som vill lära sig kitesurfa, men sen utnyttjar hon dig och drar innan du hunnit ”få ut något” av de hela. Hahaha
Om du inte är sjukt snygg och trevlig i övrigt, men då blir det bara dyrt eftersom hon ska använda din utrustning tills hon får råd med egen (= så biten av det att hon kan ge upp all shopping för att få köpa kiteprylar… tjejer gillar att shoppa)
Lycka till[/ QUOTE ]
Ok Anna jag tolkar det så här:
1. Chrille är grymt snygg.
2. Chrille var grymt rik nu fattig.
3. Chrille jobbar arslet av sig på alla konstiga vis för att nån, nämner inga namn ska shoppa.
Och samhället vi i dag lever i ska kallas jämnställt. Fy bubblan.
-
Försök inte att fundera så mycket Melker… Det klär dig inte. Gillade bättre dina tre-ords-meningar.
-
inte helt fel ute
Punkt 1 och kanske punkt 2 i alla fall.. och så knske lite punkt tre
haha
-
ne…ska man børja kitesurfa før raggningens skull…. då ska man nog vara tjej..
Kan intyga att det ær effektiiiiivt…hehe… Det verkar vara en bra kombination att vara tjej o att vara sportig. Det ær bara att vælja o vraka tjejer.
Kvinna med tuttar o kitebræda
-
Många brudar tycker väl det är coolt att man kitear men sen är det juh allt det andra tjafset för att de ska tycka om en bla bla bla. Så du kommer nog inte få mer brudar än vanlig om du börjar kitea.
Man kitear för känslan och gemenskapen med polarna!
-
Svar till:
Många brudar tycker väl det är coolt att man kitear men sen är det juh allt det andra tjafset för att de ska tycka om en bla bla bla. Så du kommer nog inte få mer brudar än vanlig om du börjar kitea.
Man kitear för känslan och gemenskapen med polarna![/ QUOTE ]
HAHA jag visste det, du kitar bara för att få hänga med mig o allan
säg till om jag ska signera din kite eller bräda haha förresten ´du skulle vart med ute idag!
-
Mycket bra skrivet där..hhhrrrmm det där med va dom får stå ut med uppskatar min flickvän mer nu.
Sitter med rejält blod sprängda ögon. -
Undrar vad som är mest tyskt,helt cleant i en svart kroppsstrumpa! Eller ett par snygga surfshorts utanpå som styr upp situationen lite iaf.!
-
Svar till:
Tror nog att i längden förlorar man nog på att kitesurfa.
Tjejen undrar redan (har träffats i 3 månader) när sesången tar slut och då står man som ett frågetäcken och svarar när det blir minus eller jag menar mycket minus.[/ QUOTE ]
säsongen tar aldrig slut, i alla fall inte i stockholm
-
Svar till:
Svar till:
Tror nog att i längden förlorar man nog på att kitesurfa.
Tjejen undrar redan (har träffats i 3 månader) när sesången tar slut och då står man som ett frågetäcken och svarar när det blir minus eller jag menar mycket minus.[/ QUOTE ]
säsongen tar aldrig slut, i alla fall inte i stockholm
[/ QUOTE ]
”Allting e mycke bättre i Stockholm”
ungefär så brukar badjävl…. badgästerna här nere låta -
kläder som inte ska sitta ytterst e alltid tyskt! sen spelar de ingen roll om det e shorts, leopardtanga eller en rashguard. de e precis lika tyskt som en neonfärgad t-shirt utanpå en polotröja.
-
hey säg inget mot mina neonfärgade t-shirts – jag älskar de – men jag är ju också av tysk blod!
hehe – och så är det klart man har en tuppkamm på sin neoprenhuva på vintern!
haha –den du! rockar fett som de svenska ynglingar sägar. eller: det går fett hem!
Logga in för att svara.