• patrikol

    Medlem
    17 november, 2004 vid 18:21

    Du skulle varit på Hang Loose! Där körde dom med en längs stranden verkade hur kul som helst, vill ha i min sommarstuga leka på fälten med en dirtboard eller vad dom nu heter. smile.gif

  • rambo_johnson

    Medlem
    17 november, 2004 vid 19:32

    sjukt farligt, kan tänka det kan va lite kul på Iiis

  • patrikol

    Medlem
    17 november, 2004 vid 19:37

    Ah fan man kan ju släppa skiten! Även i backen med snowboard vore kul. Man hoppar inte så högt med dom.

  • skejtar_henke

    Medlem
    17 november, 2004 vid 20:50

    Va fan patrik. Du fick inte lägga ut den bilden. folk kan tro att jag sysslar med sånt. Inte bra för min image. Jag håller mig till kite och skate.

  • curry

    Medlem
    17 november, 2004 vid 20:55

    vafan, har ni sett filmerna? de är sjuuuka, de hoppar typ frpn längst upp i backen och glider ner typ 200 meter typ några meter ovanför backen.

    typ

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 november, 2004 vid 23:28

    Svar till:


    Va fan patrik. Du fick inte lägga ut den bilden. folk kan tro att jag sysslar med sånt. Inte bra för min image. Jag håller mig till kite och skate.

    [/ QUOTE ]

    HAHA, DET ÄR INTE DET ENDA DU GÖR…

  • patrikol

    Medlem
    17 november, 2004 vid 23:52

    Igen som visste vem det var på bilden förräns nu! smile.gif

  • patrikol

    Medlem
    17 november, 2004 vid 23:54

    Jo då har sett dom 200 meter ner i backen är inte samma sak som 200 m upp i luften. Dom är väl aldrig mer än några meter över marken!

  • martent

    Medlem
    18 november, 2004 vid 07:32

    Vill man dö tidigt så kan man köpa en sån!! smile.gif

  • luuddee

    Medlem
    18 november, 2004 vid 09:13

    tycker de e lite gay faktiskt..

  • mickemoose

    Medlem
    18 november, 2004 vid 12:15

    man ska göra det man tycker är kul. om du tycker det är gay så behöver du väl inte säga det. vad hjälper det om du säger det? kitewing är inte så himla farligt! finns mycket farligare…vet man vad man gör så är det rätt lungt. vad är det som är så farligt!? de är ju upp till en själv hur galen man är. ett tips är att inte hoppa högt när det är hård mark, som vissa tyvvär gör.

    /micke

  • luuddee

    Medlem
    18 november, 2004 vid 12:17

    chilla ner .. skojja ju bara..

  • patrikol

    Medlem
    18 november, 2004 vid 12:22

    Va faen Luuddee du är väl en gammal skejtare du med så vi är väl vana vid att slå oss i tid och otid. Slutade med vertåkningen efter ett brutet ben och en krossad armbåge!
    Är du man eller mus? wink.gif

  • samhansson

    Medlem
    18 november, 2004 vid 12:22

    jätte GAY

    farliet vettifan, bara å släppa skiten

  • luuddee

    Medlem
    18 november, 2004 vid 13:20

    haha nä ite skejtare men har åkt inlines (sponsrad ) jo jag vet hur de e o slå sig. haha.. hmm nu e det bara kite o o snowboard som gäller..

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.