Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiting i Umeå???

• Kiting i Umeå???

Publicerad av anonym-anvandare på 26 juli, 2005 vid 07:57

Hej Umeå-locals smile.gif

Hur e det at kite i Umeå (e det bra strand, mycke eller lite vind, er det ofte Ö,S eller N eller er det mest V som her i Skåne? Och er spotsne näre stan eller krävs det bil atkomme til dom – går det alternativt offentligt transport?)

Frågar da ja kanske ska flytte dit…

Tack för bra svar smile.gif

hengo svarade 20 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • gogga

Medlem
    26 juli, 2005 vid 09:01

maila hengo på [email protected]

• anonym-anvandare

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 18:47

det går å köra i s,w,ö i lilskäksrudden ungefär 2 mil från umeå . Transport borde inte va nå problem finns folk me plats i bilen.

• anonym-anvandare

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 20:22

Tack för svar ni båda smile.gif

• hengo

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 21:14

JO de e ofta någon som har plats. Jag också snart, då jag tagit körkortshelvetet. Då ska ja bannemig köra varenda en som ska ut!!! (måste ta igen mina 3år som snyltare…;) )

Lillskärsudden är bra, extreeeemt långgrunt vilket ju både kan vara bra och dåligt.

välkommen!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA