Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kiting to Denmark!
-
Kiting to Denmark!
Publicerad av hbgkitare på 3 juni, 2009 vid 20:23Blev en härlig tur från Viken till Danmark. Givetvis köptes öl och njöt av danskarnas härliga vågor!
tomp89 svarade 15 år, 11 månader sedan 20 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
De där har jag alltid velat göra, dock med en ryggsäck sprit med mig hem!
-
Davids;550842 wrote:Hur lång tid tog överfarten?
Svårt att säga då vi lekte och hade oss hela vägen över ca 1.5 h + att det var en downwinder. Hem tog vi på ett ben rakt över, ca 20 min kanske!
-
Hbgkitare;550910 wrote:Svårt att säga då vi lekte och hade oss hela vägen över ca 1.5 h + att det var en downwinder. Hem tog vi på ett ben rakt över, ca 20 min kanske!
Heey, skön resa!
-
Efter denna trippen vet vi nu att Danmark har superfina cleena vågor längs hela norra ostkusten, det var magiskt/tropiskt att köra på den sidan. Vi kommer köra över så fort det finns chans igen!
-
lite mesigt att köra där uppe kan ju nästan hoppa över, ja o hugge körde lundåkra köpenhamn.
-
Luuddee;550947 wrote:lite mesigt att köra där uppe kan ju nästan hoppa över, ja o hugge körde lundåkra köpenhamn.
Hehe .Jo det är ju ganska nära här . Men att Jazza in med våtdräkt på nått hak i dk har sin skärm , eller hur fan det stafas.
-
Luuddee;550947 wrote:lite mesigt att köra där uppe kan ju nästan hoppa över, ja o hugge körde lundåkra köpenhamn.
Men ludde det är en skröna det vet alla!
-
MårtenT;550961 wrote:Men ludde det är en skröna det vet alla!
haha , ja det kan det vara man vet aldrig
Logga in för att svara.