Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klagshamn i helgen + boende?

  • Klagshamn i helgen + boende?

    Publicerad av emil_h på 21 mars, 2007 vid 17:05

    Tror ni locals om helgens prognos?

    Vet någon om det finns något bra & billigt vandrahem i närheten av klubben? Vore jäkligt nice om någon visste.

    mvh

    /E

    k-man-2 svarade 17 år, 2 månader sedan 22 Medlemmar · 54 Svar
  • 54 Svar
  • nlc

    Medlem
    21 mars, 2007 vid 19:28

    Nä, det finns nog inga vandrarhem i närheten av klubben, men några inne i Malmö:
    – STF Vandrarhem Malmö City, STF Vandrarhem Malmö Eriksfält http://www.malmohostel.se/sv_index.html
    http://www.bosses.nu/,
    http://www.villahillerod.se/

    Hittade dessutom det här Bruksgårdens Vandrarhem som ligger mellan Klagshamn och Vellinge.

    Kan det va nåt ?

  • tobhed

    Medlem
    21 mars, 2007 vid 19:38
    Emil_H;371475 wrote:
    Tror ni locals om helgens prognos?

    Vet någon om det finns något bra & billigt vandrahem i närheten av klubben? Vore jäkligt nice om någon visste.

    mvh

    /E

    ostligt och varmt(?) borde ju innebära bra drag i Klagshamn. Jag är kanske helt fel på det, men jag tror kanske att det kan vara lite för tidigt på året så att landmassorna inte har blivit tillräckligt uppvärmda än för att dra igång den berömda ostbrisen i Klagshamn?

  • emil_h

    Medlem
    21 mars, 2007 vid 19:43

    Tack för svaren!

    Kan det vara så? För tidigt alltså. Verkar ju kunna bli upp mot 11 grader och soligt. Något superlocal som kan yttra sig?

  • tobhed

    Medlem
    21 mars, 2007 vid 19:44
    Emil_H;371518 wrote:
    Tack för svaren!

    Kan det vara så? För tidigt alltså. Verkar ju kunna bli upp mot 11 grader och soligt. Något superlocal som kan yttra sig?

    jag är superlocal…:tongue:

  • emil_h

    Medlem
    21 mars, 2007 vid 19:46

    Va fan… 😛 Jaja men du verkar ju inte säker ;).

    Badjanne & Co vad säger ni?

  • emil_h

    Medlem
    22 mars, 2007 vid 07:31

    ???

    .

  • gurra1978

    Medlem
    22 mars, 2007 vid 08:05

    Oj, tänk om det blir som förra årets superhelg. Man kanske ska åka. Det går ju bra att tälta där Emil. Jag funderar på att åka.

  • ola_p

    Medlem
    22 mars, 2007 vid 09:54

    Det får ju nästa vara så varmt att det är ok att segla utan handskar om man skall så långt för fs segling, men det kanske det är därnere redan?

  • andreasalm

    Medlem
    22 mars, 2007 vid 10:35

    Tycker att alla prognoser visar på att det faktiskt blir lite vind (och någorlunda värme), lördagen är ju given, Frågan är om man ska stanna och hoppas på att det blir något på söndagen också.

  • Oregistrerade

    Gäst
    22 mars, 2007 vid 11:20

    Hur gör in som kommer långväga med medlemskap i Klagshamn Surfclub. Jag blev skälld på och anklagad för att vara snål då jag inte löste medlemsskap (375kr) de två gånger jag gästade klubben förra sässongen. D.v.s utnyttjade inte klubbhuset utan körde endast innanför bommarna och parkerade vid riggytorna.

    / Andy

  • bladh

    Medlem
    22 mars, 2007 vid 13:06

    Är stenarna utmarkerade för säsongen nu? :confused2:

  • tobhed

    Medlem
    22 mars, 2007 vid 13:06

    Du behöver inte vara orolig för det nu.

  • nlc

    Medlem
    22 mars, 2007 vid 17:44

    @tobhed 371652 wrote:

    Du behöver inte vara orolig för det nu.

    Att bli utskälld för avsaknad av medlemskap eller att köra på sten ? Jag funderar på att premiära säsongen med nya brädan å vill ju helst inte att det ska bli en olycka på undersidan …

  • gurra1978

    Medlem
    22 mars, 2007 vid 17:56

    Finns det möjlighet att låna mikron för att värma barnmat på lördagen trots att man inte är member?

  • wind-lover

    Medlem
    22 mars, 2007 vid 18:23

    Jag satsar förhoppningsvis på att åka till Klagshamn på Lördag!
    Ser ut att bli fint och den nya brädan ska testas! :laugh: ska bli spännande!

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klagshamn i helgen + boende?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.