Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klagshamn på 1 maj!!!

  • Klagshamn på 1 maj!!!

    Publicerad av fegler på 2 maj, 2004 vid 18:20

    Tog några bilder i Klagshamn i lördags. Solen sken och brisen kom som väntat strax efter lunchtid. 6.4 och fullt ställ till femtiden då armarna värkte som fan. Kan man ha det bättre?

    xavier svarade 20 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 maj, 2004 vid 18:22

    Jag var där också smile.gifhar du inga fler bilder?

  • naish

    Medlem
    2 maj, 2004 vid 18:25

    Glömde logga in crazy.gif

  • fegler

    Medlem
    2 maj, 2004 vid 18:31

    Jo, en till bra ska man väl kunna plocka fram

  • naish

    Medlem
    2 maj, 2004 vid 18:34

    Du har ingen bild på mig wink.gifJag hade en tabou bräda med ett 6,0 gun target gult och blått grin.gif

  • fegler

    Medlem
    2 maj, 2004 vid 18:38

    De e inte du som är på väg in mot motorbåten?

  • naish

    Medlem
    2 maj, 2004 vid 18:41

    jo kanske.Jag var en ungkille med en surfmoppe!VAr där med en kille som heter mangnus som sätter duckgippen på första bilden.

  • fegler

    Medlem
    2 maj, 2004 vid 18:47

    Spara bilden på hårddisken, lite svårt att se detaljer i den här förstoringen.

    Hur som helst så var det en fantastiskt härlig dag! Fick besök av en kompis från Gbg med svår surfabstinens så det kändes ju helt rätt att få visa Skåne från sin bästa sida!!

  • naish

    Medlem
    2 maj, 2004 vid 18:56

    Nopp det var inte jag det frown.gifHur många bilder tog du?VAr det dina polare som hade en surfbuss??Aja skulle du hitta en kille med ett gun target seglet och en blå bräda kan du ju skicka ett meddelande wink.gif smile.gif

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    2 maj, 2004 vid 19:13

    Härligt som fan ser det ut!

    avis e man oxå, vill suuuuuuuuuuuuuurfa!!!!! confused.gif

  • imported_borje

    Medlem
    2 maj, 2004 vid 19:32

    Ni har det allt bra där nere smile.gif

  • basse

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 06:10

    Tja….
    vi tog bilen ner från Gbg i Lördags. Var först på plats och fick en “grand tour” av klubbens ägor av Janne direkt. Riggade sedan 6.2 (tror det är jag som gör duckisen på första bilden, men det var en annan kille med Jam ute också) det la sig lite och vi riggade om jag till 7.1 och Saga till 6.0 (tidigare 5.4) och gick ut igen. Som sagt kom vinden starkare vid 14 kanske och jag riggade ner igen, hade varit bra med en 460 mast till i det läget….. men det får jag tydligen inte handla… smile.gif Sedan körde jag fram till 1630 med bra tryck hela tiden. Himla trevligt ställe Klagshamn, trevligt folk också. Det blir nog flera turer ner dit när det inte blåser här uppe i Gbg.

    Skall se om jag inte kan ta och göra mina bilder lite mindre och slänga upp dem. Inte så mycket tempo i mina bilder men men….

  • basse

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 06:10
  • basse

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 06:11

    ..

  • basse

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 06:11

  • basse

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 06:12

    .

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klagshamn på 1 maj!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.