Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Klassisk afterwork slalom Fiskebäck tisdag!!!!!

  • Klassisk afterwork slalom Fiskebäck tisdag!!!!!

    Publicerad av speedjanne på 26 september, 2005 vid 08:22

    Japp gubbar i morgon tis skall det blåsa 10-13 syd,perfekt för Slalom!!! Skall vi försöka samlas vid 1630-17 tiden?

    Dessa män SKALL inställa sig…

    Speedjanne
    Mats Hovde
    Saab Ola
    Rip curl Jonas
    Rip Curl Daniel
    Jillde
    Atte
    Tigex med bror
    Markram
    Hankloose(radiogubben)
    Roger Wennborg
    Knatte
    Surfan
    Speedsven
    Jester

    Alla andra är hjärtligt välkommna

    the_novice svarade 18 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • the_novice

    Medlem
    26 september, 2005 vid 09:24

    Kul, vilket startfält! cool.gif
    Jag försöker dyka upp i tid också…

  • Knatte

    Gäst
    26 september, 2005 vid 10:37

    Jag lär inte dyka upp i alla fall blush.gif
    Har inte återhämtat mig tillräckligt från min hjärnskakning och börjar misstänka att det inte blir mer surf i år crazy.gif mad.gif

  • dr-masse

    Medlem
    26 september, 2005 vid 10:41

    Hjärnskakning, aj! Hur då?

  • Knatte

    Gäst
    26 september, 2005 vid 10:51

    Jag var ute i somras och plockade hallon. Sedan blev jag stucken av en jordgeting, som var ofin nog och stack mig i foten mad.gif
    Jag fick ganska snabbt en allergichock efter detta och svimmade med huvudet rätt ner i asfalten… Vaknade upp av folk ruskade liv i mig och sedan blev det akuttransport med ambulans till sjukhuset.
    Detta var för snart 2 månader sedan och jag är fortfarande långt ifrån bra mad.gif blush.gif

  • dr-masse

    Medlem
    26 september, 2005 vid 11:03

    Shit! Illa, svimma sådär med allergichock och allt. Eru säker på att du hämtar dig som du ska om du fortfarande är risig efter två månader?

    Har själv svimmat från stående rätt ner i golvet med huvudet först (tips till alla killar – kissa inte stående med över 40 graders feber…), men klarade skallen hyggligt (nåja, säger nog frugan).

    Hoppas du repar dig snabbare från och med idag!

  • stang

    Medlem
    26 september, 2005 vid 11:14

    Aj fan vad tråkigt!!!

    Håller med fåregående talare och önskar dig snabbt tillfrisknande från NU!

  • Knatte

    Gäst
    26 september, 2005 vid 11:20

    Hämtar mig som jag skall?? blush.gif
    Det gör jag inte, men det är bara vila och ta det lugnt som gäller.
    Sedan om det tar 2, 3 eller 6 månader innan man är i dugligt skick är ingen som vet tongue.gif
    Jag är välundersökt och de konstaterade att jag hade en hjärna på skallröntgen i alla fall smile.gif
    Och det måste jag ju ha, då det är någonting som ömmar och värker i alla fall grin.gif laugh.gif

  • dr-masse

    Medlem
    26 september, 2005 vid 12:03

    Med en gnutta tur kanske “oj, nu går det lite väl fort bäst jag saktar in lite”-funktionen i hjärnan när man närmar sig 40 knopsvallen har fått sig en liten törn eller rent av slutat fungera, i alla fall!
    grin.gif grin.gif grin.gif

    Tyckte mest att två månader lät ganska länge för en hjärnskakning, måste varit en rejäl smäll.

  • boman

    Medlem
    26 september, 2005 vid 12:47

    Blir det körv på menyn? tongue.gif

  • lundvall

    Medlem
    26 september, 2005 vid 14:02

    Det låter inte helt fel, får se till å plugga på idag då så jag kan sticka ut i morron wink.gif

    Efter att ha varit funktionär på helgens formula race skulle det vara toppen att få sticka ut å köra lite själv utan dessa gigantiska pråmar wink.gif tongue.gif grin.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 september, 2005 vid 10:50

    16.00 dyker Atte Flessner och Finian Nilsson upp………

  • markram

    Medlem
    27 september, 2005 vid 10:53

    Jag fåt tyvärr stå över då jag skall förhindra en viking från att gå bärsärk i lägenheten..

  • the_novice

    Medlem
    27 september, 2005 vid 13:13

    Ingen jättehög uppslutning då alltså, jag är dessutom mer sugen på askim om det bara vrider lite till mot syd…

  • jester

    Medlem
    27 september, 2005 vid 13:26

    Jag kanske dyker upp, men enbart som publik. Prylarna befinner ju sig 5 mil söder om stan. omöjligt att hinna ner innan det blir mörkt

  • speedjanne

    Medlem
    27 september, 2005 vid 13:40

    Verkar som halva startfältet stuckit till torkelstorp/Askim mad.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Klassisk afterwork slalom Fiskebäck tisdag!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.