Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Klistra om pads

• Klistra om pads

Publicerad av anonym-anvandare på 13 november, 2004 vid 14:26

jag vill justera vinkeln på mina pads. Hur får jag av dem och respektiva på dem på bästa sätt. mer bekymmrad hur jag skall fästa dom igen…. Dom är fästa med en klistersida.
    Skall jag lima eller försöka med nån dubbelhäftande tejp eller nått??……. confused.gif

mackan svarade 20 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • walle

Medlem
    13 november, 2004 vid 14:48

fäst dom med dubbelhäftande tejp!

Men det e ganska stor skillnad på tejp och tejp… köp inget skit utan kör med typ ”3M” eller nåt annat bra fabrikat!

• pjoter

Medlem
    13 november, 2004 vid 23:30

jag körde kontaktlim. funkade fint de med. har även tatt loss det efter å de har funkat. bara man knackar på de så..

• mushu

Medlem
    14 november, 2004 vid 09:19

Jag använde två-komponents lim…funkar svin bra…slipade som fan och satte på det sen, sitter som berget

• walle

Medlem
    14 november, 2004 vid 09:26

Svar till:

Jag använde två-komponents lim…funkar svin bra…slipade som fan och satte på det sen, sitter som berget

[/ QUOTE ]

det e just det om man vill ändra på dom eller köpa nya pads… då e det bättre med tejp!
    och det sitter garanterat!

• mackan

Medlem
    14 november, 2004 vid 11:28

köp en kanyl och spruta in bensin under padsen

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Klistra om pads

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.