Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Klittmöller förra helgen

  • svinet

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 08:42

    ja det är illa att vi missade det!
    Men det var gött o ligga i stuan. Ölen flödade.,.

  • mat

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 08:55

    Svar till:


    tar med en släpkärra så får vi med båda delarna!

    sticker ev ner till Olofsbo i em, sticker ni ner om de blåser??

    /alex

    [/ QUOTE ]

    Hej Alex!

    När drar du till Olofsbo idag? har ingen bil just nu frown.gif Ring mig!

    /Mat
    http://www.alohaphoto.nu

  • rusiak

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 08:56

    dansk öl o fet pizza. Damn it vad gott det var…och vad trött man blev wink.gif

    Låter helt klart som om vi missade ngt på ons/tors. Rent generellt verkar det som om Hanstholm är guldspot, speciellt med tanke på den andra tråden som ligger uppe.

    /alex

  • micken

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 09:23

    Ni som har varit i Klitmøller/Hanstholm… hur avancerade anser ni de spotterna ær i “normalt” væder (5m vågor ær kanske inte standard cool.gif) ? Ær det før erfarna kiteare, eller “jææævligt erfarna”, eller klarar man sig med att vara normal duktig? Kanske finns någon spot før mindre erfarna också?

    Var førbi dær førra høsten, utan kite, och det såg myyyyyycket trevligt ut smile.gif

    /Micke

  • rusiak

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 09:29

    Hej Micke!

    Hanstholm tycker jag är en ganska snäll spot. Stora vågor där men väldigt platt emellan. Inga stora shore-breaks heller för den delen. Har kört i 1.5 år och tyckte det gick gött. Gäller väl i stort sett samma för Klitmöller tror jag. Vill man ha en utmaning kan man ju prova “Bunkers”, asjobbiga shorebreaks laugh.gif

    Mat, du såg mitt meddelande va!? Blåser det neråt nu??

    //alex

  • nic

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 10:48

    Apråpå Bunkers. Här är en bild på bunkers från förra året, Asjobbigt shorebrejk är bara förnamnet smile.gif

    20040625_klittmoeller_014.jpg

    nic

  • micken

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 11:23

    Svar till:


    Hej Micke!

    Hanstholm tycker jag är en ganska snäll spot. Stora vågor där men väldigt platt emellan. Inga stora shore-breaks heller för den delen. Har kört i 1.5 år och tyckte det gick gött. Gäller väl i stort sett samma för Klitmöller tror jag. Vill man ha en utmaning kan man ju prova “Bunkers”, asjobbiga shorebreaks laugh.gif

    Mat, du såg mitt meddelande va!? Blåser det neråt nu??

    //alex

    [/ QUOTE ]

    Tack før info Alex!

    Fan, nu blir man ju jævligt sugen på att åka dit… Får nog bli en høstresa i år igen, fast med kite o bræda i bagaget cool.gif

    /Micke

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 11:32

    Vems är (S)Aab’n ??? crille ? är den combicupe ?

    Om så har jag hittat årets Fetaste (fulaste?) camper !!! grymt smidig och inte så dyr… kanske är vettigt när man kuskar runt på tävlingar och dylikt ?

    Jag ska lägga upp en annons på den så fort jag kommer hem igen…

    //Pan

  • svinet

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 11:42

    haj!
    Jo man har ju varit med om en del helvete i bunkers. Stora dagar på hösten eller vintern kan vara jävligt hårda i bunkers. Ganska ball att köra ett downwind race från klittan till bunkers. Bra vågride på vägen. Man kan hitta det mesta för alla nivåer i danmark!

  • adde

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 11:44

    Downwind från Fiskfabriken till Hamborg är nått som vi har funderat på…

    /adde

  • svinet

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 11:50

    eller downwind fiskfabriken till Hamburg?

  • adde

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 11:54

    Verkar snarare vara autobahn Hamburg -> fiskfabriken…

    Germaniacs!

  • rusiak

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 12:28

    saaben är min…MIN! Sedan rakt av, funkar bra för två pers! Med takräcke skulle de fungera bra me fler

    ska du ner till olofsbo idag nic? Pratade precis me Mat, verkade ha vridit sig lite, men enligt prognos ska de va SO

    //alex

  • nic

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 12:40

    Lite för osäkert och långt att åka efter jobbet tyvär. Blir ju mörkt redan vid 2130 nuförtiden nu juh… tongue.gif

    nic

  • niklas82

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 16:09

    det var mig en mesig klittmöller resa.. varfan e spriten o brudarna o livrädda taxichaufförer ??

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Klittmöller förra helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.