Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kohagen s.näs lördag!
-
Kohagen s.näs lördag!
Publicerad av debkausf på 9 januari, 2009 vid 17:28Någon som e på imorgon em. om det vindar?
lelleee svarade 16 år, 3 månader sedan 11 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
debkåusf;524672 wrote:Någon som e på imorgon em. om det vindar?
Check!
-
Gott som fan göbbar! Måste till surfers på fm o köpa nya fötter. Ska bli gott o känna på lite riktig härlig frisk lagom temperatur, har inte kört i svedala sedan november! Verkar som det ser bäst ut efter 14 men allt kan hända. Ses om han blåser.
-
Taget!
Hemma igen?
Kanske t o m ses på Surfers då på fm? Ska hämta min 10:a och lämna 7:an på lagning.
Verkar i o f s som om det blir till att köra på 12:an imörra, men eftersom jag ändå är i stan så är det ju klart att man ska köra om det går.
Söndag ser riktigt bra ut, men lutar nog åt vågsurf i Åsa då… -
Blev en stunds lättvind innan mörkret. Fick testat 7mm c-skinfötterna. Dom var lika sjukt varma som c-skin 5/4 dräkten, passformen imponerade också. Verkar bli 13-14 s/m söndag em. Om nån mer e på så landar jag i kohagen imorgon ca 12-13.
-
Hallu!
Skall förmodligen ner till Varberg imorgon, var ligger denna omtalade Kohagen?
-
@debkåusf 524823 wrote:
Blev en stunds lättvind innan mörkret. Fick testat 7mm c-skinfötterna. Dom var lika sjukt varma som c-skin 5/4 dräkten, passformen imponerade också. Verkar bli 13-14 s/m söndag em. Om nån mer e på så landar jag i kohagen imorgon ca 12-13.
Är där vid 10.30!!
Logga in för att svara.