Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kolfiberväv.

• sirgomez

Medlem
    21 november, 2002 vid 15:57

jopp mailadressen:
    rikard@carbocomp.com

• anders_hoffman

Medlem
    21 november, 2002 vid 21:16

Hurru du Märt eller Mart eller vad det är för jävla bög-namn du har!! Du skulle ju kunna regga dig innan du börjar klanka ner på folk!!!

Det är mycket möjligt att mina inlägg inte har så mycket innehåll (eller inget alls). Det kan bero på att jag inte alls är lika rutinerad som många andra här på konfen, som t.ex. dr_masse osv.
    Och andreas och Freddie era inlägg hjälper ju inte heller direkt herrn som är bildare av denna tråd (iofs inte detta inlägg heller).
    Så mitt förslag är ni antingen mejlar era kommentarer till mig eller skickar dem inom konfen, och att ni raderar era inlägg (som jag nu gjort) som inte handlar om ämnet, nämligen kolfiberväv!

//Anders

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kolfiberväv.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.