Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kolla detta!

• anonym-anvandare

Medlem
    1 april, 2003 vid 10:53

Det är väl inte så där jätte imponerande erbjudanden. 3 segel för 11000:- (istället för ca 3×4000 = 12000:-).
    Det blir ca 8% rabatt?

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2003 vid 07:57

O så ljuger de! deras kolbommar har inte frontbeslag i kolfiber, inte om man kollar arrows hemsida iallafall! Falsk marknadsföring och kan dras upp hos KO…så är det nån som köpt en kolbom där, kolla detta..

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2003 vid 08:29

Det är väl ganska imponerande också att man kan rigga alla Arrows segel på samma mast. Tex för Dragster innebär det ett spann från 6.5 – 9.5…
    Det går nog att hålla en tävling om tryckfels-nisse här också precis som det gjordes för SP tidigare här på konfen.

För övrigt tycker jag personalen är bra och det är även bra grejor dom säljer.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2003 vid 12:36

tror du grejer är grattis eller?
    tycke det är en bra affär de har ju de bästa märkena anser jag i allafall gaastra och starboard, starboard som har signat flera nya killar som kevin pritchard och levi siver… brädorna är snäppet vassare än alla andra.. och det är kalla fakta…

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2003 vid 12:38

tror du grejer är gratis eller?
    tycke det är en bra affär de har ju de bästa märkena anser jag, gaastra och starboard, starboard som har signat flera nya killar som kevin pritchard och levi siver… brädorna är snäppet vassare än alla andra.. och det är kalla fakta…deras team är ju inte helt fel heller …kul att det finns lite annat än bara surfers paradise

• surferboy

Medlem
    2 april, 2003 vid 20:29

Starboards marknadsföring är snäppet vassare än alla andra men så tjänar de mest pengar också. AHD gör i många hänseenden bättre brädor. Och materialmässigt är de vida mer påkostade.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2003 vid 20:33

starboard vinner dem flesta testerna och själv är jag mycket nöjd med mina.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2003 vid 20:44

ta färjan till tyskland, där kostar en starboardbräda ca 3000:- mindre än surfkompaniet.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2003 vid 12:04

allting kosta ju tusenlappar mindre i tyskland inte bara starboard…

• martink

Medlem
    3 april, 2003 vid 12:09

Finns det några bra (billiga) tyska surfshoppar på nätet?
    (förutom GUN sails)
    /Martin

• oscar

Medlem
    3 april, 2003 vid 12:15

http://www.surfkeppler.de har mkt bra erbjudanden på fjolårsmodeller. Vi är några på klubben som köpt därifrån och det har funkat perfekt. T ex 699 € för en RRD waveone mot 8999:- på SP.

2003or skulle jag däremot köpa i Sverige då prisskillnaden inte är tillräckligt stor.

• lars_k

Medlem
    3 april, 2003 vid 15:31

Jag beställde nyligen två brädor från surfkeppler.de. Fick en Goya PM 255 och en Skate 64 (02:or) för 699 EUR per styck. Frakt gick på 40 EUR per bräda. Han ville ha pengarna i förskott insatta på hans konto så det kändes väl sådär kul…Men en vecka senare hade jag mina brädor =)

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2003 vid 16:01

Hur ser man att det är förra årets brädor på hemsidan(http://www.surfshop-keppler.de/)?? Min tyska är inte strålande så jag letade efter årtal! finns det någon bra och billig affär nära gränsen man kan åka till i tyskland??

• lars_k

Medlem
    3 april, 2003 vid 17:19

Det ser man inte. Men de flesta ”Auslaufmodelle” ser ut att vara 02:or, det gäller att känna igen årsmodellerna på utseende och spec…

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2003 vid 20:32

Ok, AHD free diamond var det rätt bra pris på tyckte jag. Nån som har erfarenhet av brädan/märket?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kolla detta!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.