Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kolla in SVT1 lördag 27 April kl 21.30
-
Ska vindsurfing bli större? läs dr Masses inlägg ” En liten sport” som ligger bland favoriter!
-
Låt fler glädjas åt denna underbara sport, det finns ju många fler surfställen än den trånga viken i Varberg.
Västkusten är lååång….
Fler surfare=fler affärer=lägre priser som i Tyskland eller Danmark… -
Du behöver en terapibehadling …..hoppas det hjälper.
-
Självklart vill vi se mer vindsurfing på tv!
Jag skriver inte in min titel i användarnamnet, och även om någon skyltar med att vara präst, hjärnskrynklare eller hypnotisör skulle jag ej förledas/manipuleras att hämma en utveckling där vi får möjlighet att se mer vindsurfing på tv! Skriv och tacka svt så att detta ej blir en engångsföreteelse, -jag är övertygad att även Masse kommer att njuta av programmet! -Ni vet doktorn har inte alltid rätt, varken när han skriver ut för mycket sömnmedel, eller när han tycker att vindsurfingsporten ska gömmas undan.
Mvh Ulf -Och Masse.. -du har tillräcklig distans för att ta detta på rätt sätt. Ha det så kul allihopa på lördag! -
Någon som skriver just dessa rader har programmerat sin video…
Det säger väl egentligen allt. Fast inte tror jag att det blir någon folksport av det hela efter att folk i stugorna spanat in ett program om Jaws, precis. ”Guu va de ser gött ut, Sven-Göran! De däringa jåvs ser ut präxis som någe för daj å mej, undrar om Asta och Stanislav vill åke me?”.
Men mer vindsurfing i TV har jag aldrig sagt nej till, det handlar väl mer om någon slags skepsis till att sporter i allmänhet skulle bli så mycket BÄTTRE av att bli STÖRRE som det handlar om… 😉
Surfa På!
Logga in för att svara.