Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kolla säljes.

• kolla säljes.

Publicerad av dirk_diggler på 7 januari, 2005 vid 09:37

(överst på drakar säljes) där går väl ändå gränsen för vad ett allmänt forum är till för. dessutom tyskkites som plommonet på köttfärslimpan. bort med skiten innan nån blir lurad!

niklas82 svarade 20 år, 3 månader sedan 14 Medlemmar · 26 Svar
  • 26 Svar
  • skanepaul

Medlem
    7 januari, 2005 vid 10:42

verkar va borta nu. vad va det för ngt?

• patrikol

Medlem
    7 januari, 2005 vid 11:13

Han själv aldrig se det men är tydligen väck nu så då är väl saken löst?

• luuddee

Medlem
    7 januari, 2005 vid 12:10

nu får du allt ta o säga vad det va..

• dirk_diggler

Medlem
    7 januari, 2005 vid 12:26

nörd-tysk-cautionkites hade en fet jävla annons om deras nya drakar osv..priser, rabatter, erbjudande mm

• luuddee

Medlem
    7 januari, 2005 vid 12:54

haha .. fan kan ju inte va tillåtet o sälja i sverige ens.

• dirk_diggler

Medlem
    7 januari, 2005 vid 13:00

nä de e ju de jag menar. nån jävla måtta får de va

• nilsson

Medlem
    7 januari, 2005 vid 16:00

Inlägg raderat av Nilsson

• dirk_diggler

Medlem
    7 januari, 2005 vid 16:47

VADÅ, de e ju tyskkites! blanda inte in uppfostran hädanefter, då e du ute och simmar på djupt vatten. de bode du fatta, speciellt när du själv e farsa.

• ryden

Medlem
    8 januari, 2005 vid 00:03

hmm är tyska kites dåliga?

• rambo_johnson

Medlem
    8 januari, 2005 vid 01:38

vi har blivit av med allt tyskt på EH, thank göd

• jonasp

Medlem
    8 januari, 2005 vid 09:12

”Jag har inte en susning vem som säljer dem i sverige, bryr mig inte heller, men de förtjänar samma chans som alla andra!!”

Om man kollar sidan så står kiteshopen i varberg ab /michel lundell som distributör men det kanske e nån annan som säljer.

• patrikol

Medlem
    8 januari, 2005 vid 09:26

Det var Michels tidigare sida numera finns han på swell.se och säljer bara Naish kites.

• jonasp

Medlem
    8 januari, 2005 vid 09:30

aha men han står ju kvar som det på deras sida. kanske värt att ta bort det nu när dom börjar bete sig som danskarna..

• patrikol

Medlem
    8 januari, 2005 vid 09:48

Det får ju Michel fixa som han vill. Att Danskarna är hur goa som helst det vet jag men hur tyskarna är har jag ingen aning om.

• nilsson

Medlem
    8 januari, 2005 vid 10:42

Svar till:

”Jag har inte en susning vem som säljer dem i sverige, bryr mig inte heller, men de förtjänar samma chans som alla andra!!”

Om man kollar sidan så står kiteshopen i varberg ab /michel lundell som distributör men det kanske e nån annan som säljer.

[/ QUOTE ]
    Jag har inte kollat sidan, som jag säger jag bryr mig inte! Jag har det jag har och tänker inte byta, men med risk för att låta fånig, så tycker jag inte man behöver vara ”taskig”, mot någon.

Sen anser jag inte att Dirk är ouppfostrad, ursäkta, blev ett starkt uttryck, men reagerade ( blev förbannad) på att ett märke ”dissades” rätt av// Bengt N

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kolla säljes.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.