Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Konfen borde delas upp…

• Konfen borde delas upp…

Publicerad av combat-4-2 på 23 januari, 2001 vid 15:40

tycker det är för mycket prylhysteritjat här … kunde inte detta ligga i en separat grupp – så att vi kan få igång en mer ”adrenalin/upplevelse-orienterad” diskussion här …

pryltjatet behövs säkert, men jag orkar sällan läsa det – och det är så tråkigt att det alltid dränker det ”riktiga” diskussionerna/inläggen..

/johan

anonym-anvandare svarade 24 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    23 januari, 2001 vid 15:44

instämmer

• anonym-anvandare

Medlem
    23 januari, 2001 vid 16:42

Risken finns att det bara blir en massa testosteronstinnt tonårstjafs på en dylig konf. Jag tycker det redan är för mycket barnsliga inlägg i nuläget.

/Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    23 januari, 2001 vid 19:19

Konfen har enorm potential när det gäller kunskap. Det är verkligen en osjälvisk mötesplats där de flesta delar med sig på ett mycket sympatiskt sätt. Ibland djupdyker debattnivån i pubertiala svackor och det får man kanske ta. En konf som degenereras självdör, det vet alla som varit ute på olika ämneskonfar. När könsuttryck och svordomar ökar mer än input av bra inlägg lägger medlemmarna av.

• anonym-anvandare

Medlem
    23 januari, 2001 vid 19:46

Jag förstår inte vad du menar. Tycker du det är så jobbigt att läsa om prylar att du blir fysiskt påverkad eller tycker du det är jobbigt att det finns inlägg om prylar? Kan man inte bara skriva och läsa de inlägg som man själv vill? Att disktuera prylar syftar dessutom just till att få ”adrenalin/upplevelse-orienterad” surfing. Även om ämnet tidigare diskuterats vill jag påpeka att många med mig tycker om prylgrejen (för att kompensera lite tid på vattnet?). Kan inte du själv dela upp konfen genom att läsa de inlägg du vill?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Konfen borde delas upp…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.