Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kontaktuppgifter till Dak och bjarmark

• Kontaktuppgifter till Dak och bjarmark

Publicerad av vsk på 19 januari, 2009 vid 11:47

VSK behöver bostadsadress och mobilnummer/email till Dak och bjarmark här på forumet. Kan någon skicka detta till styrelsen (at) varbergssurfklubb.se så vore det hyggligt.

/Varbergs Surfklubb

neven svarade 16 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • haze

Medlem
    19 januari, 2009 vid 12:39

Jag fick ett sms om min adress här om dagen. Vill ni ha min adress utomlands då eller?

• vsk

Medlem
    19 januari, 2009 vid 14:52

Någon adress dit man kan skicka inbetalningskort funkar. Gärna någon adress som är mer eller mindre bestående också.

• haze

Medlem
    19 januari, 2009 vid 15:13

Ääää jag flyttar ju och har ingen fast adress. Bättre att återkomma när jag kommer hem då kanske.

Hur går det med de två tävlingar som är kvar då för den delen?

• neven

Medlem
    19 januari, 2009 vid 15:17

Spara på portot och miljön o skicka som pdf på mail istället

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kontaktuppgifter till Dak och bjarmark

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.