-
”Konvertera” fenor
Vilka fentyper går m h a ”konverterare” att få att passa i andra modeller av boxar. Går det t ex att få en powerbox fena att passa i en trimmbox eller en US box fena att passa i en trimmbox?
/M
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ”Konvertera” fenor
Vilka fentyper går m h a ”konverterare” att få att passa i andra modeller av boxar. Går det t ex att få en powerbox fena att passa i en trimmbox eller en US box fena att passa i en trimmbox?
/M
Köp lös adapter på Surfers Paradise för en hundring
finns för Trim Power Tuttle box sedan tar du fram bågfil borr och
fil resp. rasp och lite våtslipapper och sätter igång och bearbetar
din gamla fena,
sedan har du en fin-fin fena för din bräda+plus att du tjänat
några hundringar.
Har du Konverterat trimbox till powerbox??
Funkar det tro?
/Matte
Jag har en 40 cm pointer med multibox. Jag kan säga att jag bara skulle vilja använda multiboxen i absoluta nödfall om det inte finns fenan du söker i gjuten rätt box, alla multiboxfenor jag har sett har nämligen haft lite dålig passform i trim/tuttle/tiga adaptern…
Har nån någon annan erfarenhet av dem?
MANIC
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.