Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpa mastfot på gotland?

• Köpa mastfot på gotland?

Publicerad av turbo_m på 25 juli, 2007 vid 13:32

Sist jag var ut o surfade så pajade mastfoten och på lör åker jag till gotland. Tanken var att den skulle inhandlas innan resan men av olika anledningar så blev det inte så. Så nu undrar jag om det finns någonstans man kan köpa en mastfot på gotland?

Annars om det är någon vänlig själ som vill sälja en beg till mig och rädda min semester. Jag är i köping nu och i örebro fre lör.

/Magnus

turbo_m svarade 17 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • calle_b

Medlem
    25 juli, 2007 vid 15:50

Hej! Har en RDMförlängare med mastfot/adapter, så kör du RDM är paketet ditt för 300:-.

Är på ön/Visby från måndag.

Ha d gott

• turbo_m

Medlem
    25 juli, 2007 vid 17:18

Tack för erbjudandet (!) men tyvärr har jag pin (heter det så?)

• calle_b

Medlem
    25 juli, 2007 vid 21:47

Pin eller Cup, jag förstår om du är förvirrad… jag med 🙂 Nåväl, jag tänkte så här, om du har en RDM mast, alltså mast som är smalare (Reduced Diameter Mast) än ”vanliga master” erbjuder jag dig en svinbra deal på hela kittet, alltså mastfot, och mastadapter/förlängare i ett (i RDM – Cup format)

Hoppas detta var något förtydligande. (och att du har en RDM-mast och 300 spänn) 🙂

Ha d gott!

PS. Även om du nu har en ”vanlig” mast, så tror jag kanske att Peter på surfsafarigotland ( http://www.surfsafarigotland.com ) kan hjälpa dig.

• turbo_m

Medlem
    26 juli, 2007 vid 04:02

aaaa oki nu börjar poletten trilla ner. Nopp jag har en vanlig mast. Tack för tipset! Ska ringa o kolla med dom.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpa mastfot på gotland?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.