-
köpa vilket program?
Vilket program (GPSResults, RealSpeedosv) tycker ni är bäst och varför?
Vilket är mest lättanvänt?
Filip
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › köpa vilket program?
Vilket program (GPSResults, RealSpeedosv) tycker ni är bäst och varför?
Vilket är mest lättanvänt?
Filip
Jag fastnade själv för GPSResults. Enkelt, snabbt och bra. Ffa ingen j-vla Java… 🙂 (MFC ftw…)
En fördel är ju att han är behjälplig och har fixat lite smågrejer vi påpekat. Men GPSar Pro och RealSpeed är oxå bra program. Samtliga finns ju för utvärdering, så det är enkelt att testa själv.
Tack Jester,
Hanterar GPSResults Alpha-racing?
Vilken storlek bör man förresten minst ha på SD-kortet till Amaryllon? Har du i huvudet vilka SD-kort som fungerar? (jag läste någonstans at vissa inte funkar).
Filip
GPSResults hanterar numera alpha-racing oxå.
Jag använder ett vanligt 1GB Sandisk SD-kort i min GPS.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.