Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Köpes: NP RS racing eller slalom 7,8-8,4

• benke-2

Medlem
    7 juli, 2009 vid 16:00

Svår fråga, räcker powern från ett rs slalom 7,8 2009 modellen, så är jag rätt säker på att det seglet är klart bättre än alla rs 2007-8 modellerna.
    Men är ju lite dyrare, men behöver ju ingen 490 mast å andra sidan.

• marden

Medlem
    7 juli, 2009 vid 16:10

jag tycker nog ditt svar var svårare än frågan..

• bjornen

Medlem
    7 juli, 2009 vid 16:15
    benke.;557626 wrote:
    Svår fråga, räcker powern från ett rs slalom 7,8 2009 modellen, så är jag rätt säker på att det seglet är klart bättre än alla rs 2007-8 modellerna.
    Men är ju lite dyrare, men behöver ju ingen 490 mast å andra sidan.

Hmm, kan jag sälja V8:an med 490 masten blir det ju en slant där å så kanske man skulle sikta på ett slalom 2009. Ingen dum ide 🙂

//Björn

• lasso

Medlem
    8 juli, 2009 vid 08:24

Björnen,
    Om du inte misstycker, så ”hänger jag på din tråd” , nu när den fått så många läsare. Och nämner att jag söker RS Racing (alt. RS Slalom) 6.2, gärna med den moderna cambern.
    /Lasso
    [email protected], +46 733 331 284

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA