Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köra fredag, Abay ella Läjet?

  • mat

    Medlem
    24 januari, 2008 vid 18:18

    jag tror inte att jag hinner, men ringer dig i så fall. Annars lördag blir bra!

    /Mat

  • sourra

    Medlem
    24 januari, 2008 vid 19:15

    Jäklar, det ser ut att trycka på rätt bra. Jag väntar på att en stor lastbåt med snedögda matroser ska glida upp längs göta älvs mynning, sen är jag också med och kör hårda dagar.

  • haze

    Medlem
    24 januari, 2008 vid 19:20

    Väntar oxå på den båten.. Hört nåt om den? Fast jag kan ju inte köra iaf. Har opererat mig så jag får inte göra nåt på två veckor 🙁 Och de två veckorna är man i Sverige oxå…

  • sbjorne

    Medlem
    24 januari, 2008 vid 21:30

    Fy blättan va kallt 😮

    Kom precis hem från 3 veckor på Maui….

    där var det gött:cool2:

  • haze

    Medlem
    24 januari, 2008 vid 21:31

    Björne nu gillar jag dig inte längre…..

  • sourra

    Medlem
    25 januari, 2008 vid 11:08

    Nu jävla Löx, nu har matroserna seglat in i hamn så mitt quiver sträcker sig från 4.5kvm till 12 kvm. Köra imorgon? DMI säger 17-21 m/s på förmiddan. Perfekt… =)

  • surfmc

    Medlem
    25 januari, 2008 vid 15:34

    @sourra 440807 wrote:

    Nu jävla Löx, nu har matroserna seglat in i hamn så mitt quiver sträcker sig från 4.5kvm till 12 kvm. Köra imorgon? DMI säger 17-21 m/s på förmiddan. Perfekt… =)

    Jag ser fram emot att testa din 4.5 nån dag, denna helgen blir det långväga fest så jag är borta lör-sön men nästa helg kanske.

  • above_the_law

    Medlem
    25 januari, 2008 vid 15:44

    Tåkigt att höra att du skrotat Hasse:frown: !
    Vad hände? Jag känner en bra ortoped som kitar och är min granne….
    Så du är hemma?! Då kan ju du och jag filma, fota och snacka skit, för Caroline är i Tjockholm fred och lörd och jag har ingen barnvakt:smile:…..fast nu kom jag på något…..vad ska du ha för att passa Flippen “Nicco JR” på stranden någon timma???!!!!!! Nåon som känner någon söt nanni?

    Hör av dig om du vill ha sällskap. Middag hos mig i Billdal kanske om du tar med dig några goa damir?:cool2:
    Krya på dig mate!

    Haze;440709 wrote:
    Väntar oxå på den båten.. Hört nåt om den? Fast jag kan ju inte köra iaf. Har opererat mig så jag får inte göra nåt på två veckor 🙁 Och de två veckorna är man i Sverige oxå…
  • above_the_law

    Medlem
    25 januari, 2008 vid 15:47

    Shit, ingen barnvakt, men har börjat fiska Nanni för morgondagen…he he. Känner du någon lämplig i Varberg som dessutom är lite promiskuös?
    Annnars får jag väl plåta och filma morgen….
    Körde skiten ur mig igår från 15.30 till 18.00 i Läjet. Gott med spotlights och glassigt…..:cool2:

    rusiak;440687 wrote:
    Någon som tänkt sig ut på em?

    Kör ev ngn timme innan de blir mörkt, typ från 15.

    //alex

  • sourra

    Medlem
    25 januari, 2008 vid 16:00

    @surfmc 440852 wrote:

    Jag ser fram emot att testa din 4.5 nån dag, denna helgen blir det långväga fest så jag är borta lör-sön men nästa helg kanske.

    Sa jag att det är en Code? Den första inom Svea rikes gränser och en av de första att lämna Naishs fabrik för den delen.

  • sourra

    Medlem
    25 januari, 2008 vid 17:52

    Holy swell Batman! DMI says 17-21 m/s and 3-4 m waves!

  • rusiak

    Medlem
    25 januari, 2008 vid 18:02

    @sourra 440869 wrote:

    Holy swell Batman! DMI says 17-21 m/s and 3-4 m waves!

    Holy macaroni, looks sweeet bro’!

    löx

  • above_the_law

    Medlem
    25 januari, 2008 vid 19:24

    Attention!!!
    Jag lånar ut min Waroo 7:a till den som kan tänka sig vakta min son på stranden någon timma imorgon!!!!!
    Någon som saknar liten kite som kan tänka sig en deal????!!!!
    Looks awesome tomorrow!!!!!
    :confused2:

    rusiak;440874 wrote:
    Holy macaroni, looks sweeet bro’!

    löx

  • surfmc

    Medlem
    25 januari, 2008 vid 21:26

    @sourra 440856 wrote:

    Sa jag att det är en Code? Den första inom Svea rikes gränser och en av de första att lämna Naishs fabrik för den delen.

    Ich weisse !

  • sbjorne

    Medlem
    26 januari, 2008 vid 12:33

    Vaffödå:confused:
    Jag som e så snäll… 😀

    känner du igen dehär stället?

    Haze;440749 wrote:
    Björne nu gillar jag dig inte längre…..
Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köra fredag, Abay ella Läjet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.