Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köra i vatten på måndag? stockholm

• Köra i vatten på måndag? stockholm

Publicerad av danielsaraste på 15 januari, 2004 vid 17:36

Är det någon som vet om det går att köra vid gålö?
    Det skall blåsa nordost 6-9 ( max 11 ) på måndag.
    Jag har svår abstinens men har ingen bil. Är det någon som är intresserad av att sticka ut en timme eller två på måndag dag?

/ dan the man

anonym-anvandare svarade 21 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • danielsaraste

Medlem
    15 januari, 2004 vid 17:37

Min fråga var alltså: är det is på gålö och är det någon som vill köra där om det inte är is?

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2004 vid 18:29

Tjena din mainjack!! Skulle gissa att det är fett med is på Gålö, det är så grunt där så isen borde ha fått fett fäste.
    Baggensfjärden tex ha ca 1 dm tjock is (salt) och gålö borde frysa enklare pga djupet. Har också abstinens men tror att Torö på NV inne i kärringviken funkar bättre så här års. Men d é satan så kallt du… Måste tyvärr jobba på Månd så jag kan inte henka på rektur crazy.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2004 vid 18:30

DANIEL! det var Erik H som skrev…tidigare inlägg

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA