Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kort reseberättelse från Boavista

  • roland

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 14:12

    Fina bilder! Hur mycket blåste det?

  • sourra

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 14:26

    Mestadels kring 8 m/s men vi fick även nån dag med 5-6 m/s då vi fick pumpa de stora kitarna liksom ett par dagar då sexor och sjuor fick jobba.

  • smaskens

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 14:43

    Saatan, nu blev jag inte avundsjuk alls.:mad:

  • nordstedt

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 14:56

    Shit vad gött! Kul att se dig på vattnet Neven!

  • neven

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 15:02
    nordstedt;525737 wrote:
    Shit vad gött! Kul att se dig på vattnet Neven!

    Japp, nu är det bara att tuta o köra igen! 🙂 🙂 🙂 Hur gött som helst!

    Jag kanske väntar lite med att köra urkrokade kiteloops i hårdvind igen bara…

  • sourra

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 16:27

    Säkert. Neven Never Thinks Twice…

  • tobas

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 17:08

    Gött Sourra!!
    Yes Cabo is da shit!!
    Såg ut att vara en del sköna vågor på er tripp.
    Ser fram emot filmen.

    / Tobas

  • rusiak

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 18:20

    @sourra 525754 wrote:

    Säkert. Neven Never Thinks Twice…

    Snurra min vän, hur många kg nöt-späck blev det denna gång? Verkade vara ngra rejäla nötter där :O

    Bara till att lyfta på hatten o gratulera, verkade vara en lyckad resa 🙂

    //JJ

  • sourra

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 18:26

    Jag backade tyvärr två kilo trots idogt konsumerande av nötter, öl, hotellfrukostar och tvårättersmiddagar. Det känns inte bra men jag tror skadan är lätt åtgärdad med svensk turkpizza.

  • rusiak

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 19:02

    @sourra 525767 wrote:

    Jag backade tyvärr två kilo trots idogt konsumerande av nötter, öl, hotellfrukostar och tvårättersmiddagar. Det känns inte bra men jag tror skadan är lätt åtgärdad med svensk turkpizza.

    eller flottig korv hos jansson efter helgens SO-åkande 😉 Antar att du e grymt sugen på torkel eller liknande nu va? Helst runt 0C i luften..

  • tobas

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 22:41

    Omvänd nötspäckseffekt kan man få om man likt en annan drar på sig lite amöba/parasit till Jul o Nyår

    GIARDIA!

    [img]http://bp2.blogger.com/_Dhc3DQNl49k/R5sEueNgYXI/AAAAAAAAAHk/0hVziIq_-2c/s320/giardia.bmp[/img]

    Inkubationstiden gör dock att man klarar sig hela semestern om man bara är borta en vecka. Trodde först att det var ångesten över den grå vintervardagen som gjorde att magen värkte då vi närmade oss Arlanda, men icke 😉

    Inte säkert den ger så mye symptom men kan vara värt att ha i åtanke om gaserna inte luktar parfym, ni blir förstoppade alt. lösa.

    Cabo is da shit / Tobas

  • kasimir

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 23:13

    Nä man skall hålla sig ifrån glädjeflickorna. Men blir man inte glad av de där amöborna ser ju ut som små blå smileys, rätt söta.

  • sourra

    Medlem
    16 januari, 2009 vid 00:14

    @Larssa 525690 wrote:

    snygg vågis =)

    Den är inte en bråkdel så snygg som den är skön att köra =)

  • above_the_law

    Medlem
    16 januari, 2009 vid 01:11

    Tack för inspirationen mannen!
    Du har ju riktigt bra koll med kameran också.
    Ser verkligen fram emot filmen… Drog ni ut till megavågen och filmade och fotade? Ser ju sjukt stor ut både på höjd och längd!!!
    Ses på vattnet:-)!
    PS. Skönt att du är igång igen Neven. Led verkligen med dig och din situation tidigare…Ds.

  • brushanen

    Medlem
    16 januari, 2009 vid 07:38

    Rusiak är inne på rätt spår, hur mycket frestar en byig sydostan i Onsala nu till helgen?
    Annars är ni välkomna och snickra i Robsport offlinebutik, pilsner står i kylen för den som önskar.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kort reseberättelse från Boavista

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.