Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kort STD-förlängare?

• Kort STD-förlängare?

Publicerad av nlc på 29 maj, 2008 vid 18:04

Skaffade mig en NP Extender för att slippa köpa en 490-mast, men har nu upptäckt att det barar går att skjuta in typ 25 cm i det lilla satans förlängarröret. Därför behöver jag en STD-förlängare med max förlänging på typ 14 cm, nån som har tips på tillverkare/märke/återförsäljare? Eller ska jag helt enkelt köpa en alu-längare och kapa till lagom längd?

nlc svarade 17 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • klint

Medlem
    29 maj, 2008 vid 18:30

Chinook har en bra alu längare på 12 cm. Har för mig att NP har en kort längare också men då måste du byta till deras nya mastfotssystem.

http://www.chinooksailing.com/extensions.html

• nlc

Medlem
    30 maj, 2008 vid 06:21

Tackar! Ska kolla med Surfbutiken om de kan tänkas ta hem en sån då.

• bicless

Medlem
    30 maj, 2008 vid 17:09

Vi har 0cm förlängare i lager, kostar 185:-
    [email protected]

Mvh

Bicless

• nlc

Medlem
    9 juni, 2008 vid 10:41

Har nu både beställt 12 cm chinook och kapat den gamla aluförlängaren till 10 cm (+15 cm instick). Ska bli spännande att prova …

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA