Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Kulingvarning: Surf Premiär Pro i HD format

• Kulingvarning: Surf Premiär Pro i HD format

Publicerad av rss på 24 mars, 2010 vid 20:00

GoPRO HD, vilken kamera. Känns helt sjukt att se sig själv och andra segla i HD kvalitet. Nu kan man studera hur vattnet studsar av våtdräkten och splittras i små små droppar…frame per frame. Kändes snudd på overkligt måste jag säga. Här är några framegrabs från filmmaterialet. Nästa gång ska jag sätta den i foto läget för det blir nog mycket bättre kvalitet då. Fortsättning följer….

//Gurra

02.jpg
    Vinter into vår.

10.jpg
    Alla ger järnet ut.

2.jpg
    Yeeeeeha….första bakåten på fyra månader…..KRASCH!!!!!

03.jpg
    Markus har hittat hem efter två månaders bomkörning till Pozo.

04.jpg
    Här vet man vad man får…bra sällskap, fina förhållanden och full mediatäckning…

05.jpg
    …Got your back dude.

06.jpg
    Första shakan….satt ej.

07.jpg
    Jag blev nästan gråttfärdig då jag såg Fredrik hoppa. Fyra månaders gymträning i vinter har gett honom styrka nog att dra upp benen i hoppet.

09.jpg
    Vem har sagt att man måste ha sideshore för att rippa små vågor? Det handlar bara om rätt inställning!

08.jpg
    Andra bakåten….satt inte den heller…men spela roll, det var nice ändå.

Mer…

rss svarade 15 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA