Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Kulingvarning: You break You buy

• Kulingvarning: You break You buy

Publicerad av rss på 16 mars, 2010 vid 18:00

Idag var det verkligen surfshopparnas dag här på Maui. Tror aldrig jag sett så mycket trashade riggar under en och samma session. Började dagen med min sedvanliga 3 min promenad ner till Kuau. Stora vågor, lite vind och ingen på vattnet. Det såg kort sagt osurfbart ut. Detsamma gällde Hookipa som stängde helt. Efter lunch åkte vi till Kanaha där det precis hade börjat blåsa 4,7. Mycket folk både på vattnet och på stranden. Lätt att ta sig ut genom kanalen och därefter var det bara att gippa upp på första bästa lediga våg. Tricket är ofta att hitta en lagom stor våg då de största är av mer dumpande karaktär.

// Filip

Mer…

rss svarade 15 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA