Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kvällssurf i Göteborg 7/7
-
Kvällssurf i Göteborg 7/7
Publicerad av hattfan på 7 juli, 2009 vid 14:39Någon som tänker sig ”typ” Askimsviken ikväll?
Jag sitter på mitt arsle i stan utan bil, vore sjukt glad om någon hade plats och tänkte ta en sväng.0765770429
hattfan svarade 15 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Nej fasen jag bor vid ullevi men jag kan ta bussen/vagnen upp till johanneberg.
-
Jag funderar också på att förnedras lite i Askim ikväll. Det var längesen nu… 🙂 Måste fixa lite ärenden efter jobbet men kommer kanske förbi en sväng sen.
-
kan sticka vid 8, måste jobba o mecka lite bindning först, topp om du kan ta dig upp för backen!
-
Andy*
Gäst7 juli, 2009 vid 18:15Gick det att köra? Sitter här på jobbet och drömmer mig iväg, 3 dagar kvar till surfsemester jaaaaaaaa
-
hattfan;557602 wrote:Nej fasen jag bor vid ullevi men jag kan ta bussen/vagnen upp till johanneberg.
Du skulle inte flyttat…
-
Missade Johannesburgsmafian, faktiskt inte värt flytten jag erkänner johan!
-
Fick du komma till hattfan 🙂
Var ett tag sen vi var ute!! Börjar få grymt kite abstinens.. -
Men vafaen Emil, jag trodde du hade åkt tillbaka till skauneland. Vi får höras af
-
Ola blev det någon session?
Jag stod mest och var lite så degig för att de vimplarna hängde här borta.Så ja åkte hem och gjorde tacos. det är ju också gott…
-
Gick det att åka igår. Det såg inte sä jäkla bra ut. Grymt sugen nu. Det passar ju bra när jag skall bli pappa vilken dag som helst…
-
Jag tyckte det la sig så jag drog aldrig ut. Tror inte Nils gjorde det heller.
Just nu ser det ut att blåsa lite men det skall lägga sig farmåt kvällen, lagom till att man slutat jobba… typiskt…
Logga in för att svara.