Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kveldskite i habo!!
-
Kveldskite i habo!!
Publicerad av kamikazekiteren på 30 maj, 2006 vid 03:42endelig blir det perfekte forhalande for kveldssurf i habo. Är det fler som skal kite efter jubb??
jacko svarade 18 år, 3 månader sedan 12 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
ooh a board meeting after work!!! heh heh
I am in if there is wind and ghOst is driving! (Love you Nick)
-
Mr_Skans wrote:Jag är på såfort vinden ger tillåtelse.
kör du bil från lund? kan man hänga på isf?
-
Jepp jag kör från Lund. Det finns plats. Hur tror du det ser ut med vinden? Kommer mer och mer (hoppas jag)…
070-7614088 kan du nå mig på /Henrik -
O yeah, ja jo…kan nog bli lite tryck vid 16-17, brukar inte köra habo så jag vet inte hur rätt windguru el dansken brukar visa!
-
jacko wrote:kan man ringa för lägesrapport
0731 518757
vill du ha skjuts ut eller åker du senare? Har nog kurs ikväll så kan kanske inte köra dig hem -
jag åker nog med Mr Skans då… tack iaf!
kommer du ha några tablasbrädor med dig anna? -
skotten wrote:ooh a board meeting after work!!! heh heh
Hehehe, us noobs have to stick together ; ) I have loads of stuff to do tonight but u know me, if there’s wind I will try to find a way to squeeze myself out of any obligation ; )
2.8 m/s at Lomma beach cam… -
gh0st wrote:skotten wrote:ooh a board meeting after work!!! heh heh
Hehehe, us noobs have to stick together ; ) I have loads of stuff to do tonight but u know me, if there’s wind I will try to find a way to squeeze myself out of any obligation ; )
2.8 m/s at Lomma beach cam…Ja, jeg var gerne med også, men venter stadig på mit nye equipment
/ Arent
-
Men va fan…
Då får man väl inse att det inte blir något pluggande ikväll heller…Är det någon som kommer att köra ikväll? Skotten? Ghost?
Logga in för att svara.