Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LA -> Bellevue strand DOWNWIND!!

• LA -> Bellevue strand DOWNWIND!!

Publicerad av hugeo på 15 september, 2006 vid 22:40

SO imorrn tänkta dra två flugor i en smäll o dra till Bellevue strand från Landskrona ca 10-15km till danska sidan. vem är på? se till att kolla linorna…

http://www.findvej.dk -> Bellevue strand

jonaish svarade 19 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • aka_kalle

Medlem
    15 september, 2006 vid 22:54

låter fint när kör ni?

• hugeo

Medlem
    15 september, 2006 vid 22:58

LA vid 10 tiden

drar vi vid 1030 eller så tar väl 30mintuer över om vi står på hehe

• sidpiraya

Medlem
    15 september, 2006 vid 23:05

inte ens Emil har vaknat så tidigt fan huge du får lära dig att sova lita,annars är man ju lita sugen på att rasta Beasten asså

• hugeo

Medlem
    15 september, 2006 vid 23:17

du ska nig fan inte dra en downwinder med din arma rygg

• hugeo

Medlem
    16 september, 2006 vid 06:52

vi drar till LA vid 10 tiden.

• aka_kalle

Medlem
    16 september, 2006 vid 07:44

helvette så har jag ingen bil nu på fm, får väll dra näset ikväll istället …

• luuddee

Medlem
    16 september, 2006 vid 08:13

komemr bli najs bajss.. nu köör vii

• pjoter

Medlem
    16 september, 2006 vid 16:09

gick de bra??

• luuddee

Medlem
    16 september, 2006 vid 17:10

ja då va vi himma igen. . gick som smort förutom att vi kom en eller 2 mil förlångt söderut hehe. men hugge fråga en fiskabåt var vi skulle så tillslut hamna vi rätt.. hmm speed tävlingen i danmark gick rätt bra den me när det va vind. alla första heats vanns av EH åkare. jag o hugge vann våra.. sen försvann vinden så hugge sket i det o jag blidde inte så bra..

• pjoter

Medlem
    16 september, 2006 vid 18:01

Ludde, har din påse här hjemme förresten.

• mjersen

Medlem
    16 september, 2006 vid 18:16
    Luuddee wrote:
    ja då va vi himma igen. . gick som smort förutom att vi kom en eller 2 mil förlångt söderut hehe. men hugge fråga en fiskabåt var vi skulle så tillslut hamna vi rätt.. hmm speed tävlingen i danmark gick rätt bra den me när det va vind. alla första heats vanns av EH åkare. jag o hugge vann våra.. sen försvann vinden så hugge sket i det o jag blidde inte så bra..
    hur lång tid tog det??
  • hugeo

Medlem
    16 september, 2006 vid 21:27

tog typ 1h allt som allt men hade vi prickat rätt hade det nog gåttp å halva tiden, men det var ju kula tt få se tallin, och ett par feta supertankers

• jonaish

Medlem
    16 september, 2006 vid 23:27

Tack för presenten hyggliga hugo!!! 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA