• krillan82

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 16:57

    om du hade svarat när man ringde hade det varit trevligt din fjant

  • gh0st

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 17:04

    han skadade foten rejält… Hoppas att du klarar dig utan bestående men. Flygturen såg riktigt ruskig ut.

  • krillan82

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 17:17

    blir nog en händelserik sommar

  • christian12345

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 18:06

    Gött att höra att ni hade det fint! På sydküsten var det stötigt när vi kom, men på eftermiddagen hade vi nog årets finaste session tror jag! Helt perfekt stabil vind, superrena vågor och varm sol! Jippi!

  • virena

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 19:24

    Fasen vad gott det var idag även om det stundtals var väldigt byigt. Men att det finns sådana här spots i sverige trodde jag inte. Plattvatten muuuums…Nu vet man vart man skall behöva spendera de där pengarna man inte har, på miljövänlig soppa:wink:

    Tack Linus och Per att ni tog mig me till denna härliga spot o kul att se massa grymma åkare, alltid inspirerande

  • wibban

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 19:53

    @Virena 472294 wrote:

    Fasen vad gott det var idag även om det stundtals var väldigt byigt. Men att det finns sådana här spots i sverige trodde jag inte. Plattvatten muuuums…Nu vet man vart man skall behöva spendera de där pengarna man inte har, på miljövänlig soppa:wink:

    Tack Linus och Per att ni tog mig me till denna härliga spot o kul att se massa grymma åkare, alltid inspirerande

    Hade varit kul att träffa er alla i LA men körde ner till Klagshamn istället. Hade grymt fint platvatten och nästan för mycket tryck i 9:an. Med andra ord finns det fler fina spots här nere ;).

    Kul att ni hade det gött i LA

    See ya
    /Wibban

  • christian12345

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 19:54

    Hur var vinden vid Klagshalm, stabil eller stötig?

  • wibban

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 20:05

    @christian12345 472314 wrote:

    Hur var vinden vid Klagshalm, stabil eller stötig?

    Den var ganska byig. Iaf vid launchning men längre ut så blev det stabilare. Vi hade riktigt bra tryck i våra 9:or.
    Det hade dock gärna fått vara lite stabilare vind dock…

  • wibban

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 20:16

    Hann ta några bilder från Klagis. Dock tog minnet slut efter dessa bilderna så några kitebilder får ni inte :).

  • olle-2

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 20:56

    Vitvalen kom med ändå, tackar wibban 😉

    Kul att se lite nya ansikten i Klagshamn! Riktigt fin dag blev det, nu e´man gutt mör!

    Windsurfarna fick dessutom se sin överman i speed (Jens) fara som en komet mellan stenarna vid dynan. Ser fram emot resultaten Jens.

  • olle-2

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 21:12

    Jens resultat damp precis ner på GPS-Kitesurfing.com.

    38.6 knop gör Jens till den snabbaste seglaren någonsin på Klagshamns vatten, handsken är kastad!

  • call3

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 21:15

    Nice..

    Olle hojta gärna till här på forumet om ni ska ner och köra i klagshamn!

  • olle-2

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 21:19

    ska ske!

  • wibban

    Medlem
    3 juni, 2008 vid 21:38

    38,6 Ouch, bra jobbat Jens.
    Ja det gick undan när han körde 🙂
    Jag kommer snart förbi igen även om jag kanske inte lyckas smita så tidigt från jobbet nästa gång… men en sådan här dag får man inte missa 🙂

  • kvabbso

    Medlem
    4 juni, 2008 vid 09:00

    det var roligt att hälsa på er halv danskar, härlig kväll. och trevliga skåningar(!)

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.