Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Laajet onsdag!

  • debkausf

    Medlem
    12 augusti, 2008 vid 19:44

    @Haze 489557 wrote:

    Vad då kl16?Dra ju igång kl 14 ju…Slapptaskar!

    De ska la hinna bygga lite waves me eller!?:smirk:

  • debkausf

    Medlem
    12 augusti, 2008 vid 19:47

    @eagletech19 489607 wrote:

    Tjenare

    Var uppe i lördags och kitade i Lejet , fick en av dom bästa dagarna på länge:smile:

    Grymt sköna lirare alla som var där men jag åkte nästan sist och plockade ihop en halv ICA kass med skräp:frown: .

    Kändes lite B.

    Jag undrar om ni inte kunde fråga efter en papperskorg från kommunen så alla kan slänga sitt skräp.

    Brukar ju vara städat där så jag blev lite snopen speciellt nu när ni har gubbar efter er:wink:

    Ha det gött
    //Roger

    Kass att du fick komma hit o städa! Men du skulle väl ändå betala lite för att vi lånade ut VÅRA vågor!!!:grin:

  • blackadder

    Medlem
    12 augusti, 2008 vid 20:06

    @eagletech19 489607 wrote:

    Tjenare

    Var uppe i lördags och kitade i Lejet , fick en av dom bästa dagarna på länge:smile:

    Grymt sköna lirare alla som var där men jag åkte nästan sist och plockade ihop en halv ICA kass med skräp:frown: .

    Kändes lite B.

    Jag undrar om ni inte kunde fråga efter en papperskorg från kommunen så alla kan slänga sitt skräp.

    Brukar ju vara städat där så jag blev lite snopen speciellt nu när ni har gubbar efter er:wink:

    Ha det gött
    //Roger

    Jag har snackat med kommunen om tunnor men dom är inte så sugna på det. Sen tycker jag personligen att man inte ska slänga skiten på marken bara för att det inte finns nån soptunna. Eventuellt kan kanske klubben ha en egen tunna där, men då måste någon tömma den regelbundet vilket i och för sig inte behöver bli så strävigt. Vi får se…

  • blackadder

    Medlem
    12 augusti, 2008 vid 20:07

    @Blackadder 489639 wrote:

    Jag har snackat med kommunen om tunnor men dom är inte så sugna på det. Sen tycker jag personligen att man inte ska slänga skiten på marken bara för att det inte finns nån soptunna. Eventuellt kan kanske klubben ha en egen tunna där, men då måste någon tömma den regelbundet vilket i och för sig inte behöver bli så strävigt. Vi får se…

    Det var nog inte folk från klubben som slängt skit där heller. Vi är rätt petiga med det mesta nuförtiden.

  • debkausf

    Medlem
    12 augusti, 2008 vid 20:14

    Imorgon vill vill vi inte ha nåt skräp i hagen! Bara koskit o cabrinhakites!

  • eagletech19

    Medlem
    12 augusti, 2008 vid 20:23

    @Blackadder 489641 wrote:

    Det var nog inte folk från klubben som slängt skit där heller. Vi är rätt petiga med det mesta nuförtiden.

    Tror jag inte heller men alla kan glömma och då får vi hjälpas åt att städa upp, men ölburkar,snusdosor ,bananskal som hänger över stängslet ,Mac D mat kassar och muggar syns ju så rätt bra.

    Klart vi hjälps åt att städa och det var inte som jag gnäller utan snarare en tanke att även om alla glömmer en burk eller bananskal så ser det illa ut om 10st gör samma.

    Älskar Varberg och alla goa personer som ger järnet på vattnet samt grymt go sammanhållning , det vill man ju inte offra för lite skräp.

    Vi synes snart igen:smile:
    Mvh/Roger Ö

  • eagletech19

    Medlem
    12 augusti, 2008 vid 20:24

    @debkåusf 489646 wrote:

    Imorgon vill vill vi inte ha nåt skräp i hagen! Bara koskit o cabrinhakites!

    hahahaha

  • eagletech19

    Medlem
    12 augusti, 2008 vid 20:26

    @debkåusf 489622 wrote:

    Kass att du fick komma hit o städa! Men du skulle väl ändå betala lite för att vi lånade ut VÅRA vågor!!!:grin:

    Gör jag gärna för goa vågor:wink:

  • blackadder

    Medlem
    12 augusti, 2008 vid 20:32

    Kom i morgon å kör IDS. Vad gillade du Crossbowen förresten.

  • eagletech19

    Medlem
    12 augusti, 2008 vid 20:46

    @Blackadder 489666 wrote:

    Kom i morgon å kör IDS. Vad gillade du Crossbowen förresten.

    Kan tyvärr inte, men i morgon är det lagligt att avstå bra vågor:wink: Min mellan grabb fyller 13år:grin:

    Jag är överlycklig att dom mindre storlekarna är som Crossbow 3 och Swichblade 3 i samma kite. Grymt

    Men det är en NY kite även om den heter Crossbow IDS
    16 och 13 är mer likt Contra 3 och Swichblade 3
    11-10-9-7 är som jag sa innan som en Crossbow men med Swichbladens snabba styrning.

    Det jag tyckte var grymt var när jag på 97kg körde 7a när andra var ute med 10-12 kites, även om dom var överriggade så säger det lite om hur bra kraft där är i kiten.

    Mvh/Roger

  • zilversurfarn

    Medlem
    12 augusti, 2008 vid 22:41
    debkåusf;489646 wrote:
    Imorgon vill vill vi inte ha nåt skräp i hagen! Bara koskit o cabrinhakites!

    Skit samma då, eller? 😀

    Kanon Roger att du tog hand om den icke organiska skiten, men skit att inte folk kan plocka upp efter sig själva!:mad:

    Nog med bullshit! Gonatt

  • _sofia_

    Medlem
    12 augusti, 2008 vid 23:12
    debkåusf;489646 wrote:
    Imorgon vill vill vi inte ha nåt skräp i hagen! Bara koskit o cabrinhakites!

    Same shit different name magnus he he:laugh:

    Gör skåne folket sällskap i nåra dar nu, blir litte habo för min del.
    Sen blir de massa surf på goa vågor i läjet ah apel, de e göy på vattnet:wink:

  • blackadder

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 06:50

    Jag riggar i koskiten om en timme!

  • lelleee

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 06:53

    Jag drar nu!!! :):):):):):):):)

  • kvabbso

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 07:00

    Så jävla onödigt att skräpa ner överhuvudtaget, men när vi har ögonen på oss så kan man la för helvete plocka med sig skiten man dra dit…….

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Laajet onsdag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.