Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läckage på Maui

  • haze

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 20:47
    sourra;552191 wrote:
    Murveln på Maui har satt sig i tidsmaskinen och grävt 2010-stuff… De ligger inte på latsidan inför nästa säsong.

    Bl.a. har en ny kitemodell och nya brädmodeller siktats samt lite putsningar av befintligt.

    http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2357431

    Jo det är ju fortfarande ett under att han inte är känd? Han läcker ju varje år ju 😉 Gillar retrostuket på vågisarna! Intressant att de har från gått Geo-tech och Sigma stuket är mycket mindre.

    För övrigt så ligger det en massa mer märken där om jag inte har fel. Eller Cabrihna och SS åtminstonde.

  • neven

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 21:03
    Haze;552194 wrote:
    För övrigt så ligger det en massa mer märken där om jag inte har fel. Eller Cabrihna och SS åtminstonde.

    Fast inte just SS…

  • haze

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 21:04

    Näää just det det var ju här: http://kitemovement.com/category/gear/

  • kvabbso

    Medlem
    10 juni, 2009 vid 06:03

    Det finns ju en viss PRmystik, att det “råkar” komma ut bilder på nya grejer.
    Det är ju samma med bilder på nya bilmodeller som är hemliga, men det väcker ju trotts allt mycke intresse och det är gratis reklam

  • callekuling

    Medlem
    10 juni, 2009 vid 06:58
  • sourra

    Medlem
    10 juni, 2009 vid 11:19

    Ja de verkar gå ifrån Geo-Tech (raka LE-segment med flata dukpaneler mellan strutsen) och gå mot en mer svept LE. Sigma-shapen behålls dock och Culten verkar få direktinfästning av styrlinorna. Sen talas det i tråden om en skolkite baserad på Delta-konceptet. Torchen tycks gå mot att få mindre svepta vindspetsar och få tillökning av storlek 11. Sen står det att Helixen går ännu mer åt Torch-hållet. Det känns som att alla befintliga modeller har knuffats fram ett steg medan den förmodade Deltan får ta mjukissätet. Det är en intressant utveckling och ett bevis på att än är den slutgiltiga kitedesignen inte i sikte. Vi får väl hoppas att man är läkt och klar lagom tills godsakerna börjar trilla ut.

  • sourra

    Medlem
    10 juni, 2009 vid 11:34

    Öööh, eller när man kollar mer i den tråden står det att Culten fortsätter med Geo-Tech och att deltan eventuellt också ska ha Geo. Många bud nu. Den som lever får se.

  • haze

    Medlem
    10 juni, 2009 vid 11:35

    Du är väl inte hel så snabb tills Cabrihna Nomad kommer? 😀 😀 😀 😀 😀 😀

    Cabrihna brukar ju dyka upp om i juli om jag inte har helt fel..

  • sourra

    Medlem
    10 juni, 2009 vid 12:41

    Hej Hasse.

    Jag är inte helt säker på att du har uppfattat vad den här tråden handlar om.

    Mvh
    Señor Kartoffel

  • haze

    Medlem
    10 juni, 2009 vid 12:50

    Typ nyheter? Och att du älskar Cabrihna? 😀 😀 😀 😀 😀

  • sourra

    Medlem
    10 juni, 2009 vid 12:57

    Det är kul att Cabrinha har börjat röra sig mer åt C-hållet igen men det är inte vad denna tråd handlar om. Det finns en annan tråd om generella nyheter. Här får du en ledtråd till vad denna handlar om: US1111, 1979, Torch

    Lycka till med att hitta den röda tråden. Tycker du det är svårt kan du ta hjälp av trådens tags.

  • haze

    Medlem
    10 juni, 2009 vid 13:15

    ojdå helt plötsligt skall det bara handla ett märke och inte komma offtopic.Hmm skall påminna dig då du nästa gång drar igång något annat i en tråd…

  • sourra

    Medlem
    10 juni, 2009 vid 13:43

    Off-topic i alla ära men handlar en tråd om ett märke så brukar den få fortsätta handla om det märket.

  • haze

    Medlem
    10 juni, 2009 vid 13:57

    Sorry om jag trampade på Naish familjen på foten.Som sagt skall inte upprepas och jag säger till dig nästa gång om detta upprepas i någon tråd du store internetguru 😉

    (obs läs detta med humor nu är du snäll)

    För övrigt var det inte ens jag som startade detta ju.

  • gonzo

    Medlem
    10 juni, 2009 vid 16:02

    haha sourras och hasses eviga kamp
    lika kul varje gång

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läckage på Maui

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.