Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lackare sökes !

• Lackare sökes !

Publicerad av Oregistrerad på 29 juli, 2006 vid 11:08

Vet inte riktigt vart jag ska lägga in den här tråden, så jag testar här.

För några år sen snackade jag med en kille som hade motivlackat sin båt, gubben som gjorde jobbet kom med en bunt tidningspapper, några penslar och lite burkar med färg. Han lackade vanligtvis surfingbrädor och det känns på nåt sätt som han skulle vara lite av en legend när det gällde att måla brädor.

Nu letar jag efter den här ”tidningsgubben” eller någon annan som kan hjälpa mig med samma sak, nämligen motivlacka min båt.

Så om någon har ett hett tips om vart man kan få tag på ”tidningsgubben” eller någon annan het kandidat så släng iväg ett mail till mig
    johan.bjerker@home.se

Oregistrerad svarade 19 år, 10 månader sedan 0 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA