Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Laga bräda i malmö lund trakten
-
Laga bräda i malmö lund trakten
Publicerad av suecocabron på 17 november, 2006 vid 12:51Tjenare!
Det börjar dra ihop sig till att fixa några av alla de tillfälliga lagningarna som blivit under säsongen. Har en ganska komplicerad grej i nosen som hade behövt fixas.
Är det någon som känner till någon som är bra på att fixa brädor i malmö lund regionen?tobhed svarade 18 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
har hört rykten om att paddy på surfers workshop i malmö är ganska duktig också, slå honom en plingeling!
-
Enda anledningen varför min bräda inte ligger och bllir lagad där just nu är för att jag aldrig har hittat dit 😛 har en hum om var det ligger…men inte mer än så
-
Alex_ wrote:Enda anledningen varför min bräda inte ligger och bllir lagad där just nu är för att jag aldrig har hittat dit 😛 har en hum om var det ligger…men inte mer än så
Aha, någon som har en aning? =)
-
Han fanns på korsörsvägen tidigare, men jag tror inte han har kvar den lokalen längre. Han har i alla fall inte butik där längre.. Bäst är nog att ringa.
-
Oregistrerad
Gäst19 november, 2006 vid 11:28CLS Ulf larsson gör guldjobb värt att åka några mil malmö varberg ca 20 mil
-
Ulf Larsson CLS i varberg gör kanon jobb. Dom milen är de värt att köra plus du kan köra ett race på Apelviken *S*
-
Alohavbg wrote:Ulf Larsson CLS i varberg gör kanon jobb. Dom milen är de värt att köra plus du kan köra ett race på Apelviken *S*
kan intyga, brädan är som ny efter att den har varit hos Ulf – bra gjort, rätt målat etc – du kan i princip inte ens se att den har blivit lagad.
-
Kan väl passa på att informera er om att jag är i gång med att bygga en riktigt bra verkstad hemma i Bunkeflostrand, mellan Klagshamn och Malmö. Kommer att bli klar under vintern…
Frågor och funderinga besvaras via mail; soulsurfersweden@yahoo.se eller per telefon; 0704-672844
-
Kanon! Hoppas dock att jag slipper lämna in mina brädor på repration, men annars verkar det ju vara givet – nära och bra dessutom…. 😉
Logga in för att svara.