Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Laga bräda i Stockholm?
-
Laga bräda i Stockholm?
Publicerad av falle på 14 maj, 2009 vid 12:46Tja,
Skulle behöva tips till en duktig brädreparatör i Stockholmsorådet. Jag har två små fraktskador på en vindsurfingbräda som behöver trollas bort.tack.
Falle
0340-83750
henrik@fahlensurf.setsss svarade 15 år, 12 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Svenne är bra, men är i portugal och fräser brädor under sommaren…
-
Ja, där hade du otur. Svenne är mannen när det gäller lagningar i Stockholm (hur han hinner med allt är och förblir en gåta för mig).
Om, hemska men oerhört osannolika tanke, min RRD skulle råka ut för en direktträff av en missil är jag tämligen säker på att brädan i sin helhet skulle gå upp i rök men att Svennes lagning skulle vara intakt. Och det är dessutom en snygg lagning!
-
Hur ”små” är dessa skador? Är ju relativt enkelt att laga själv annars, om man orkar.
-
Men visst är det så att jag är i Portugal ett tag framöver. Rackarns osis, men om brädan överlever till september så kan jag ta mig an den då.
-
Falle;546740 wrote:Tja,
Skulle behöva tips till en duktig brädreparatör i Stockholmsorådet. Jag har två små fraktskador på en vindsurfingbräda som behöver trollas bort.tack.
Falle
0340-83750
henrik@fahlensurf.seTala med ”vindsökaren”. Träffade honom igår och då berättade han om att han tänkte börja laga brädor i liten skala. Han o Svenne samverkar om något isbrädeprojekt vet jag, men det var en nyhet för mig att han lagar brädor. hälsn Tomas
Logga in för att svara.