Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Laga eller köpa nytt ?
-
Laga eller köpa nytt ?
Publicerad av wipika på 13 juli, 2007 vid 13:56Som ni ser så har jag hoppat isönder min bräda.
vad tycker ni. Är det lönt att försöka laga den ? kommer det att hålla ?
eller är det bara att lätta på plånboken och köpa en ny. ?wipika svarade 17 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
cool looking board. Just epoxy it all back together if you dont wanna spend the cash, otherwise there are loads of offers out there, Jens has a sale on just now he had loads of boards Nobile included, Or, why not try out a liquid force, I tested one of their boards yesterday, was real impressed with it, finally you could always get a deal on an EH board from us, PM me and I will give you a price.
Respect for outriding your gear, keep it up. Aloha!
-
liknande problem
knäckte brädan i en hård landning. Men skulle gärna laga den och ha som extra bräda för att låna till nybörjare. Vem i skåne kan tänkas ful-laga en bräda??
-
@MagnusH 397036 wrote:
liknande problem
knäckte brädan i en hård landning. Men skulle gärna laga den och ha som extra bräda för att låna till nybörjare. Vem i skåne kan tänkas ful-laga en bräda??
Tror inte att nån av brädorna går att laga ordentligt då skummet säkert är knäckt.
Pressa in epoxi(araldit) med en spruta och pressa ihop med vikter tex en högb med böcker. -
lol, en hög med böcker kommer man inte långt med!
Några rädiga tvingar måste man nog ha minst…
-
Jag skruvar nog upp den på väggen i garaget och så får det bli en ny.
-
Jag tror nog det blir en Airush Protoy 129 tycker den ser ganska nice ut.
Logga in för att svara.