Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Laga nosen / fören

• Laga nosen / fören

Publicerad av anonym-anvandare på 19 juli, 2003 vid 10:42

Hej, skulle vilja ha lite tips på hur jag ska fixa min score 99 och hur man ska gå till väga. Krossade nosen som ej var orginal del utan något hemmagjort. Sågade rätt av med vinkelslip ca en 1 dm in i brädan. Vet ej om orginalet är trubbig där framme eller spetsig, min var spetsig eller avrundad. Men i alla fall skulle vilja vet hur ni hade gjort före jag på börjar det hela. Vad för material ska man använda, ska jag bygga ut nosen eller köra med kapad nos…

/Martin

anonym-anvandare svarade 22 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    19 juli, 2003 vid 15:24

Jag tror inte att du ska förlänga brädan utan istället runda av med en rasp/sandpapper. Använd epoxi(giftigt)och glasfiberväv i flera tunna lager. Slipa en bit in på brädan så överlappningen fäster./ lycka till!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA