Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Laga/renovera bräda? Vad behöver jag?

• Laga/renovera bräda? Vad behöver jag?

Publicerad av koste på 5 augusti, 2004 vid 22:49

Hej, jag har slipat ner översidan på en windsurfingbräda, så nu syns kolfibern här och där. Jag har 2 frågor
    1 Vad behöver jag köpa? Epoxi? Eller vad var det?
    Om jag vill ha tex en svart överdel, vad målar jag med?
    2 För att dekorera så skulle jag vilja lägga in en bild, eller skulle det funka?
    3 Halkskydd, salt och vadå, minnet är kass. Har ni en länk eller tips så är det kanon.

anonym-anvandare svarade 20 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • smurff

Medlem
    5 augusti, 2004 vid 23:28

öhh varför? crazy.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    12 november, 2004 vid 20:35

För att den var sönderhoppad, lagad lite slafsigt och padsen var slitna, den var i behov av en uppfräshning.
    Koste

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Laga/renovera bräda? Vad behöver jag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.