Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport lägenhet :1200 mån /person i corralejo/flagbeach

• lägenhet :1200 mån /person i corralejo/flagbeach

Publicerad av surfballe på 20 februari, 2007 vid 18:10

Var precis på fuerteventura…träffade en svenk familj (grymt trevliga)som hyr ut sina lägenheter. Vi hade ju redan boende men nästa gång blir det hoss dem. om någon behöver boende så slå mig en pling så kan ni få deras nr.

var å kollade på dem…riktigt schysta..med poolområde och restauranger. och de finns att hyra närsom året runt! De har grymt läge med 10 min gång till centrum och 15 min till flagbeach!

med platts för 4 pers kostade de 550 euro /mån lr 250 euro Veckan.

tror inte det går att hitta mkt bättre i norra delen faktiskt
    vi bodde på det billigaste och stitnaste hotellet i hela corralejo och vi betalade 350euro /vecka

0706124405
    carlid-5@student.ltu.se

surfa bör man annars dör man !

surfballe svarade 18 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport lägenhet :1200 mån /person i corralejo/flagbeach

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.