Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lagenhet i GBG!

• Lagenhet i GBG!

Publicerad av virena på 5 april, 2008 vid 13:30

Hej hopp!

Ar det nagon som vill hyra eller kanner nagon som vill hyra en supermysig vindslagenhet i Majorna precis vid slottskogen fran 1 juni- mellan jan, feb o mars?

Hor garna av er till mig i sadana fall.

Virena

virena svarade 17 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • betbangan

Medlem
    5 april, 2008 vid 15:38

Tja Virre,

jag vet möjligtvis en tjej som kan vara intresserad. Hur ber jag henne ta kontakt med dig?

• virena

Medlem
    5 april, 2008 vid 15:59

@betbangan 456422 wrote:

Tja Virre,

jag vet möjligtvis en tjej som kan vara intresserad. Hur ber jag henne ta kontakt med dig?

Hej goaste Andypandy nu saknar jag dig annu mer:wink: hi hi. Nej det ar faktiskt sant saknar dig i massor och hoppas pa lite lek dar hemma under den snabba veckan jag dyker upp. Hon kan val skriva ett email till mig sa snabbt hon kan pa virena@hotmail.com

Ses om en dryg veck kram kram

det verkar som att saker och ting borjar ordna upp sig, vilket ar valdigt skont:smile:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lagenhet i GBG!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.