Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lägenhet Malmö sökes, lägenhet Lund finnes

• Lägenhet Malmö sökes, lägenhet Lund finnes

Publicerad av annas på 17 september, 2006 vid 07:06

Hej!

Off topic men men..

Letar efter en lägenhet i Malmö, typ en 1a eller 2a hyresrätt. Också intresserad av att köpa bostadsrätt typ 2a (eller 3a).

Möjligt med byte till 2,5a vid stortorget i Lund

Några förslag?

annas svarade 18 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • marie_et

Medlem
    17 september, 2006 vid 18:19

Hej Anna!
    Allt väl?
    Jag har ingen lösning till ditt sökande efter lgh i Malmö, däremot letar jag och pojkvännen (Kristoffer Living) efter en lägenhet i Lund. Du får gärna höra av dig om du ska hyra ut din lgh.

Ha det så bra,

Kram
    (vindsurf) Marie Edlund Tjernberg

(Du kan nå mig på marie@wallen.se eller 0702-165702)

• fifi

Medlem
    17 september, 2006 vid 19:20

Anna panna, Marie o Christoffer e skötsamma ungdomar så du vet:)
    Marie, Tack för igår, hade ni kul i Lund sen?

• gogga

Medlem
    17 september, 2006 vid 21:30

Min flickvän letar också lägenhet i Lund så hojta till om ni behöver ha den uthyrd istället för byte.

• annas

Medlem
    18 september, 2006 vid 06:30

🙂 har fått ganska många förslag på folk som vill hyra i andra hand, vilket såklart är trevligt. Vet att ni är skötsamma så jag hör av mig om det blir aktuellt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lägenhet Malmö sökes, lägenhet Lund finnes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.